12 March 2013

Dah nak fed-up...... tp akhirnye sampai jua!!!

Akhirnye setelah sekian waktu menunggu.... kau sampai jua.. Yeayyy... ingat rasa nk melompat tp x jd plak...hehe... ckit je, apalah sangat. Bagi orang lain ratus2 ni x mainlah kena ribu riban baru ok. Tp bagi aku yg dok bertukus lumus mencerahkan kehidupan saban hari... banyak ni dah dikira banyak manafaatnyer....

Inilah hasil aku berblogging selama ni... kata orang buang masa je, tp ada gak hasilnya. walau ambil masa nk kumpul banyak ni... bukannye senang nk ngajak org tengok blog kite...kan...kan...kan!!! Dah ada org tengok dalam rate 100 ke 200 sehari tu kira okeylah!!!

Nk dapat ni pun banyak rintangan.... dah apply keluar duit, tunggu punya tunggu x sampai2. Antar mssg kt nuffnang... kena tunggu lagi...baru ari ni sampai... whatever thanks pada staff nuffnang yg prihatin. Nyaris2 lagilah nk dicampakkan pengiklan nuffnang tu ke laut... hehe.!!!

Mari kita tengok rentetan2 cerita-ceriti ku ini!!


Inilah hasilnyer....  Mesti ada yg tanya ... nk buat aper? Aku fikir... lebihkan keperluan dari kehendak sendiri... so first thing aku tengok kiri dan kanan aku fikirkan anak2. Maklum selama ni duit yang ada cukup untuk keperluan makan minum, tempat tinggal, kenderaan and api air je.. Anak2 cepat membesar.. pakaian harian dah lusuh dan senteng plak tu... Nk pegi jalan2 pun xde baju yg baru. Aku pilih nk beli pakaian untuk dorang jelah....ada lebih baru nk buat perkara lain.


Ini mssg kt nufnang bila cek x sampai2 lagi.... Ingat sampai hujung tahun boleh tolong hubby uruskan persekolahan anak2... tp x kesampaian. Cek aku tu ntah tercampak kemana tah....!


Ini mssg balasan dari staff nuffnang.... thanks for your appreaciate...! Untuk nuffnang aku nk beritahu cek dah sampai.... :)

p/s : Jangan tak tau.... selain blog ni aku ada 3 lagi blog yang aktif!

No comments:

Post a Comment

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...