24 May 2013

Blog ni x terlayan.... blog masakan yg selalu di updated....!

Sibuk sesangat aku ni..... blog2 aku x terlayan. Dah lama x buat n3. Xde idea.... Blog masak je  yg di udated. Bukannya apa.... blog  masak tu dah agak2 popular ckit.... tp xlah popular mana... aku perasan je lebih..!


Inilah blognye.... dlm sehari adalah dlm 150 ke 250 org jenguk... jadilah. Blog ni dan blog yg lain2 tu lembap ckit.... xde org peduli!!! Tp aku masih sayang blog2 tu.... sebab semuanye utk fungsi2 yg berlainan. Blog tu utk isi gambar masakan dan share resepi ngan blogger2 popular meletop2 skarang ni... nk nyibuk celah2 diorang ....alahai!!! :P

Blog ni untuk aku cerita merepek dan share apa saja..... tu sebab di beri nama huha-huha.... dan bersantai bagai... hehe...!




Blog gambar diatas tuk aku jual produk buatan sendiri dan dropship pakaian jika berkesempatan. Itulah, dek kesibukan berniaga.... x sempat nk siapkan sepenuhnya blog ni. masih ada yg tinggal yg belum finish lg... tp xpe asal boleh guna... Ada kesempatan nanti aku sambung kerja.



Blog yg ni pula seperti namanya.... adalah nk promote barang2 dari timur tengah juga jubah ala2 timur tengah. Dah lama sangat ditinggalkan.... sebab skrg dah x banyak jual produk tu. Tp manalah tau ada gunanya blog ni nanti... ! 

p/s : peace!  :))))))

No comments:

Post a Comment

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...