28 August 2013

Jenjalan raya sambil bercuti.... n3 terbengkalai...

Inilah foto kami sekeluarga bersama adik aku yg anak2 panggil mak ngah bercuti di Teluk Batik pada raya yg lalu.... Fuh! raya ketiga  tu!!! 

Sebenarnya xde perancangan nk bercuti pun. On the spot je... ank2 memang dh ajak mandi laut sebelum puasa lg... nk gi PD je. Tp x berkesempatan langsung sebab busy. Masa jenjalan rumah sedara mara tu, adik lelaki aku plak xde kt rumah di Bota ... esoknya baru dia balik dari rumah mentua dia, so ingat nk terus balik Shah Alam je...

Anak2 dah bising sekejap sangat beraya... bincang ngan adik pompuan @ makngah dia yg ikut sekali jenjalan raya... diapun nk gi pantai Teluk Batik.... So, apa lagi... anak2 pun menjerit keseronokan... hehe.. akupun tumpang gembira jelah.. tulah jdnya!!!!


Chalet penginapan kami di tepi pantai Teluk Batik

Mandi laut yg nyaman....

Di  pekan lumut @ Waterfront...
p/s : Raya aidilfitri 2013 dlm kenangan....

No comments:

Post a Comment

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...