04 September 2013

Ubat Darah Tinggi..... membuatkan kepalaku pening giler hari2....!


Yg dlm botol tu ubat batuk, yg biji2 merah ubat asthma dan yg sebeban tu ubat darah tinggi...

Hasil temujanji aku ngan doktor pada 2/9 aritu dapat ubat darah tinggi... stok utk 3 bulan.. ubat asthma pun aku mintak jugak sebab aku ni  kengkadang kena asthma, selalunya beli kt farmasi je - dah alang2 jumpa dr tu ambiklah sekali... jimat duitc poket... dan ubat batuk sebab masa tu dah 3 hari batuk x berenti.

Camne nk buat ni.... sejak makan ubat darah tinggi ni, tahap kesihatann aku makin menurun. Bukannya semakin sihat, malah menjadi sebaliknya. Kepala selalu pening... terasa perut pun asyik sebu, kaki dan tangan selalu kebas dam macam2 lagilah. sebelum makan ubat ni x plak gitu... heran aku!

Sakit gatal2 kt muka macam tu jugaklah walau dah  lebih makan sayur... ayam dah x sentuh langsung.... walau ikan masih aku jamah tp dalam kuantiti yg amat sedikit.

Aduyai... hanya pada Mu Ya Allah aku berserah... apalagi aku nk buat...!!

p/s : Awal bulan 12 nnti baru ada temujanji ngan doktor... tp klau xtahan sangat aku akan gi klinik lg dlm masa terdekat nih.

1 comment:

  1. Betul tu. Saya pun sama. Malam tadi saya makan. Terus saya tak ambil. Kepala pening sangat. Masuk bilik air macam nak kena strok. Tak boleh jadi ni. Saya minta mana saya lakukan Akupuntur. Alhamdulillah. Ok.

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...