23 October 2014

Seronoknya Tengok CPUV NUFFNANG Berderet-deret...Masyuk!!



Wah... excited gila tengok berderet-deret CPUV nufnang yang aktif. Sampai 14 plak tu. Itu tandanya duit akan masyuk! Tapi kalau xde entry atau  xupdated blog xjadi jugak. 

Mulalah aku menggali tahap kerajinan diri  semaksimum mungkin.... huhu! Nampak sangat.... bila rajin je aku update blog, mesti dapat CPUV....Tu  la pasal....!

Sebenarnya blog yg dapat  CPUV NUFNANG ni bukan blog ni.... tapi blog aku yang memuatkan resepi2 masakan. Takpe la.... sama je, satu akaun! Blog aku jugak....hehe!

Manalah tau.... blog aku yang ni dan blog aku yang lain pun nanti dapat gak.... Tak ke kencang masyuk nye. Sebenarnya aku ada 4 blog semuanya..... 2 blog berniaga tapi amat kurang aktif.... satu blog resepi masakan dan yang ni blog personal.


Blog annurbeauty ni ajelah yang ramai pengunjung, update pun bukannya rajin sangat..... jangan xde je....! Kalau boleh memang aku nak usaha manage blog2 aku  ni....nk cuba jugak... kot2 boleh dikenali ramai....berangan lewwtu.... hihi!

Oleh kerana aku dah pergi kursus bisnes internet aritu... ada la ckit berkobar2 semangat nk jadi jutawan .... opps! xlah sampai tahap mcam tu... dapat 3 angka pun dah kira okeylah. 

So, akan kuteruskan azam nk jadi blogger dan usahawan online nanti...  mesti boleh!!

Malaysia Boleh...... yehhhhhhh!!!!!


2 comments:

  1. hai singgah sini... folow jugak

    Jom join Segmen: Sini! Tinggal jejak. Bermula hari ini sehingga Ahad dengan hanya tinggalkan url blog diruang komen. Dan url blog korang akan di paparkan selama 7 hari di entri Meera.
    http://meerasigadisapril.blogspot.com/2014/11/segmen-sini-tinggal-jejak.html

    ReplyDelete
  2. hai singgah sini... folow jugak

    Jom join Segmen: Sini! Tinggal jejak. Bermula hari ini sehingga Ahad dengan hanya tinggalkan url blog diruang komen. Dan url blog korang akan di paparkan selama 7 hari di entri Meera.
    http://meerasigadisapril.blogspot.com/2014/11/segmen-sini-tinggal-jejak.html

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...