Kawan Lama.... Cari nama aku kat FB sampai mati tak jumpa.... erk!!!

11:27:00 PM Noor Akma 0 Comments


Minggu lepas ada sorang kawan lama.... masa sekolah dulu memang rapatlah ngan dia... dapat berhubung ngan dia kt facebook.. Tu la katanya cari nama sebenar aku kt fb dah lama, tapi tak jumpa2. Aku pakai nama lain kat FB mana nak jumpa..... ya tak?

Alkisahnya.... bukan tak mahu letak my real name kat fb...  masa memula buat fb, tu la nama yang aku guna... tp fb reject...katanya 'not available'. Nk buat camne... !

So.... aku terpaksalah gunapakai nama panggilan keluarga kat kampung iaitu akma... sambung ngan nama depan aku tu.. Noor. Jadilah 'Noor Akma'.... gitulah ceritanya....!

Nak tau nama sebenar aku?.... Rasanya biarlah rahsia....hehe! Untuk yang dah tau.... duk diam2 ajelah.. boleh...?

p/s : Mana ada sampai mati tak jumpa... Kan dah jumpa tu... Sebenarnya aku add sorang  kawan tu, ada kawan lain jumpa aku....tag kat dia, baru terjumpa aku....hihi!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...