15 February 2015

Duduk2 Je Kat Rumah Tapi Bekerja Bersama TaskV.Com….Jangan Tak Tau!


Korang pernah dengar tentang kerja kosong @ portal pekerjaan yang menawarkan khidmat senarai kerja kosong kat internet…? Mesti dah biasa dengar dan dapat tau kan… Macam2 program, macam2 gaya dan cara… di tawarkan. Yang aku nak cerita ni adalah TaskV.com sebuah portal pekerjaan yang menawarkan khidmat senarai kerja kosong, berbeza dengan portal kerja biasa seperti JobStreet dan lain - lain tau... TaskV adalah khusus untuk kerja - kerja yang boleh di lakukan di rumah sahaja dari mana - mana tempat seluruh pelusuk dunia dan semestinya ada line internet atau jalur lebar….. 

Sudah semestinya korang wajib boleh berkomunikasi dalam bahasa Inggeris yang mudah2 dan boleh membaca email kerana tawaran kerja datang dari pelbagai negara terutama Amerika, United Kingdom, Canada, negara Eropah & Asia. Zaman sekarang ni dah tak susah dah…kan ada google translate…. Apa susahnya … dalam bahasa Urdu pun boleh translate. 

Nanti, semua tawaran kerja di kumpul dan di sahkan secara manual oleh team TaskV. Mereka akan memastikan kesahihan tawaran kerja tersebut dan ia mesti boleh di lakukan secara jarak jauh tanpa perlu datang ke tempat kerja…. Hurm! kiranya korang bolehlah buat kerja sambil2 menyusukan anak atau membuai anak kan….tak gittew! 

Dorang akan carikan kepada ahli, perkhidmatan mencari dan menyediakan senarai tawaran kerja yang sudah di sahkan kesahihan melalui job board dan akan kemas kini selalu melalui email setiap hari apabila ada kerja terbaru di senaraikan…maknanya.korang duduk je diam2 sambil goyang2 kaki tunggu email masuk..hehe! 

Dah buat kerja, bermakna dapatlah faedah kan…kan! Antaranya peluang untuk bekerja di rumah melalui sumber yang di sahkan dan menerima bayaran cara mudah melalui paypal, cek atau lain cara yang di tentukan sama ada oleh majikan atau pekerja… Pekerja tu koranglah.. Bayaran upah yang agak lumayan antara $25 - $750 bergantung kepada jenis pekerjaan. Korang boleh menentukan jadual bekerja sendiri… ikutlah mana suka.. asal dapat menerima makluman tawaran kerja melalui email setiap hari dan akses ke job board 24/7 dengan mengunakan apa - apa alat yang ada… PC, laptop, tablet atau telefon tangan…janji boleh melayari internet… ya tak? 


Ada 9 kategori bidang pekerjaan utama:
  1.  Admin Support
  2.  Business Services
  3. Customer Service
  4. Design & Multimedia
  5. Networking & IT
  6. Sales & Marketing
  7. Software Development
  8. Web Development 
  9.  Writing & Translation
Pelangan boleh pilih dan subscribe untuk terima job alert mana - mana bidang dan boleh akses semua jenis kerja di job board tanpa mengira kategori. Ikut suka koranglah….

Ada 5 plan TaskV tawarkan untu keahlian yang boleh di pilih mengikut keperluan pencari kerja. Lebih lama tempoh keahlian di beli, lebih murah harga di tawarkan dan banyak penjimatan. Sangat bagus tu… 

Pembelian akses keahlian adalah mengunakan PayPal atau kad kredit/debit melalui sistem pembayaran PayPal. 


Yuran keahlian adalah seperti berikut:
  • 1 Minggu - $7.00 ($1.00 sehari)
  • 1 Bulan - $17.00 ($0.56 sen sehari)
  • 3 Bulan - $27.00 ($0.30 sen sehari)
  • 6 Bulan - $37.00 ($0.20 sen sehari)
  • Setahun - $47.00 ($0.12 sen sehari)

Untuk masa terhad, TaskV tawarkan diskaun bagi pembelian plan keahlian setahun (Diamond Plan) sebanyak hampir 70% iaitu $14.99 sahaja ($0.04 sen sehari).  

Promotion code: REVIEW

Sah sehingga 28 Feb 2015 sahaja.


Untuk Daftar, KLIK SINI

Cara untuk join & claim tawaran diskaun:

1: Pergi ke laman http://taskv.com
2: Isi nama, alamat email & pilih kategori kerja yang di inginkan.
3: Sahkan alamat email dengan klik pada link yang di hantar oleh TaskV.com
4: Cipta login info, maklumat akaun dan masukan promotion code ke ruangan di sediakan.
5: Teruskan proses pembayaran di PayPal & selesai. Boleh akses serta merta setelah bayaran selesai.

Nak join….nak join.. nak join… rugi ooo kalau korang tak join… Semuanya di hujung jari. Tak payah susah2 menempuh kesesakan lalu-lintas dan terkejar2 nak punch card kat pejabat... boleh bukak pejabat kat rumah jer. Hati senang, jiwa pun tenang. Mana lagi nak dapat macam gini… <3 (peace)…

No comments:

Post a Comment

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...