HADIAH YANG DIMENANGI DARI CONTEST SEGMEN DAN GIVEAWAY....

11:54:00 PM Noor Akma 1 Comments

Assalamualaikum....


Hadiah2 ni membuatkan aku jadi bersemangat nak join giveaway dan segmen para blogger nih... Terasa sangat dihargai... tahu!

Almaklum... kengkawan alam maya tuh!

Kewujudan cuma di alam maya tapi terasa dekat di hati...

Yang botol tu... dari SEGMEN WWW.SITISHARINI.COM dan kad tu dari Segmen Kad Cinta#2

Ada satu lagi tu aku dapat topup RM 5, segmen mana dah lupa lah pulak.. mssg topup mengiringi yg aku dapat bertulis dari Tawakal Maju Resources....

Thanks you all... walau nampak tak seberapa......

Tapi besar nilai sentimentalnya tuh...

Yuhuuuuu.....!!

Join segmen dan giveaway lagi la tu....!

Bye...!

1 comments:

peace289 said...

betol tu... rase seronok bile adiah tu smpai drpd entah sape2,kenalan alam maya ni kan...



BTW... jom join sama contest senang sungguh ni... :)
http://peace289.blogspot.com/2015/04/contest-teka-apakah-dalam-genggaman.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...