04 April 2015

Tudung Bawal Cotton Satin.~ Kain yang ringan dan amat selesa dipakai.

Produk review....

Ari ni nak cerita pasal tudung bawal yang menjadi pilihan remaja masa kini kerana tudung yang mudah dibentuk, mudah digosok, sejuk dan tidak panas, kain yang ringan dan selesa dipakai. 

Tudung bawal ni sangat sesuai di pakai oleh student2 universiti dan para gadis yang berkerjaya. Tudung bawal yang cantik, mempunyai banyak pilihan warna dan yang paling penting mudah di gosok serta tidak renyuk.

Model memakai tudung bawal satin warna hot purple
Ada 90 warna yang boleh dijadikan pilihan.






Harga : RM 10 sehelai

Promosi : Beli 3 helai dapat RM 9 sehelai

Harga borong : RM 8 untuk 20 helai ke atas

                         RM 7 untuk 50 helai ke atas

Call/Whassap : 0172387594

* Tak termasuk kos penghantaran.

p/s : Meh...meh, jom order. Dah murah ni.... Sebenarnya ni nak promote barang jualan anak yang baru nak mula berniaga... hihi!

No comments:

Post a Comment

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...