24 June 2015

Bisnes Online..... Bisnes Online.... blog pun terabai!!!


Dek kerana fokus dgn bisnes online..... blog personal aku ni pun jadi tak berupdated... letih la dibuatnye...hihi!

Mana idaknye... terkesima aku sekejap... asyik wassap masuk berdesup-desap tanya itu ini... order ituu ini.... lepas tu gi kira order.

Salin alamat customer... yg penting check bank in online...betul ke tidak, ada ke tidak bank in nye.... bukannye apa utk mengelak ditipu customer.... Ehhh, bukan penjual je yg boleh menipu, customer pun... ada ke di editnye slip bank in tu....

Letih... penat jangan kiralah... packing brg 2 kali seminggu... check kaler betul2, kalau salah, bising customer.... Biasa le tu.... dugaan...hihi!!

Sekarang ni dah rasa seronok plak berbisnes online.... tak payah bukak meja.... tak payah kemas brg... yang penting x payah bayar sewa tapak. 2 kali dlm seminngu je sibuk... bila time ambik order dan packing brg...

Tapi macammanapun kena beringat.... harap boleh survive seterusnya.....

Sesiapa yg nak tengok apa yang aku jual.... boleh klik kat sini

Itu je la.... 


No comments:

Post a Comment

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...