29 October 2015

Bila Chef Ramsay Belajar Masak Rendang Dengan Bahan2 Yang Agak2.... Pening Dia...Hihi!

Chef Gordon Ramsay belajar masak rendang wooo..... ! Bahan2 main agak2 jer bukan macam masakan barat yang ada sukatan bagai tu. Masaklah Chef Gordon oooii.. Belajar masar rendang ngko... Ke antarabangsa rendang orang melayu nanti..... wehhh!


Bila Chef Ramsay Belajar Masak Rendang Dengan Bahan2 Yang Agak2.... Pening Dia...Hihi!


Baru dia tahu.... Dengan bahan yang agak-agak tu la, menjadikan rendang masakan yang sedap dan special. Kiranya orang melayu kita ni dari dulu memang bijak kan... Dengan bahan2 yang agak2 dan campak2 jer dalam kuali... dah jadi sedappp!

So, this is very interesting video.... berkali2 aku tengok,  Walau dia chef terkenal seantero dunia, masih ada jugak yang dia tak tahu dan kena belajar... 

Moral of the story, jangan ingat bila dah pandai... tahu semua. Jadi, rajin2lah menimba ilmu.

p/s : Mula-mula tengok video ni di FB... and then kutip video di youtube... 


1 comment:

  1. Mungkin itulah yang buatkan masakan orang kampung lebih sedap, agak-agak...

    serius... saya terketawa tengok video tu

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...