24 November 2015

Petua Tauhu Tak Melekat Ketika Di Goreng....


Hmmm.... mudah je rupanya....Lain kali boleh la buat macam tu..... Selalunya bila nak goreng tauhu mesti melekat kuat kat kuali. Kelam kabut nak tanggalkan dari kuali... takut hangit. Sudahnya terkopek lapisan bawah dan hangit.

Dah dapat petua ni... senanglah kerja... tak gitu  hehe!

p/s : Letih nak fikir entri apa nak letak.... share yang simple je la.... :)


4 comments:

  1. Terima kasih atas perkongsian. Bolehlah saya bagitau wife sy lepas ni

    ReplyDelete
  2. Oh mcm tu ke? baru tahu nie...ish ish ish...
    TQ tau share info nie....sgt2 bermakna...
    slalu stress kalo goreng tauhu...hihihihi ;-)

    ReplyDelete
  3. Bab goreng tauhu ni mmg surrender, tapi best jg tau psl ni sbb blh share dgn sedara-mara yg suka goreng tauhu. :D

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...