19 December 2015

Nak Hias Rumah Gaya Rustik..... DIY Jer....!


Aku memang minat gaya macam dalam gambar tu.... 'rustic deco'. Rasanya boleh DIY jer. Berangan2 lah aku.... nanti nak buat macam ni kat rumah baru... Boleh berjimat... Tapi tu la, en. somi tak berapa suka. 

Bila aku cakap nak buat rumah dan dindingnya pakai bata merah yang tak payah simen tu pun..... digelakkannya. Katanya macam rumah tak siap. Pada aku nampak cantik jer. Takpelah, kalau tak dapat semua sekali.... dapat satu sudut pun jadi la.... boleh la aplikasikan impian tu....!

Banyak contoh yang ada.... tapi kat sini letak tu aje la dulu... buat cuci mata dan cari idea. Bukan nak tiru bulat2. Ikut gaya tersendiri la.. kan!

p/s : Sesaje pasang angan2..... haha!

2 comments:

  1. samalah ros minat jugak rustic tapi rustic white. hehehe :)

    ReplyDelete
  2. haha..minat juga yg batu bata merah tak payah simen, tp mcm x proper pula bila orang datang rumah nanti..

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...