30 December 2015

Petua Buang Lemak Ayam.....


Pagi yang indah ni, nak kongsi sedikit petua ni jelah. Buat n3 panjang2 pun tak relevan dengan suasana hujung tahun nih... Almaklum ramai yang moody jer sekarang. Pertama sebab mood cuti hujung tahun... kedua sebab sedih kot nak meninggalkan tahun 2015 nih.... ahaks!

Ayam bandar banyak mengandungi lemak. So, bolehlah menghilangkan lemak yang terdapat pada isi2 ayam tu. Ini bagus untuk yang jaga kesihatan. Biar lemak dan kolesterol tak bertapak kat tubuh badan. Healthy gittew.... !

Selamat mencuba.  Ok, good luck :)

p/s : mood aku pun berkurang jugak nih.... Duhai hati, bergembiralah... lalala!

1 comment:

  1. perkongsian yang menarik dan mudah..boleh try lepas ni.. :)

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...