08 February 2016

Gambar Di Majlis Pertunangan Syatilla Melvin Dan Shaheizy Sam.... SELFIE ^-^peace :)


Sebelum bergelar suami isteri Syatilla Melvin dan juga Shaheizy Sam terlebih dahulu mengikat tali pertunangan pada malam tadi. Majlis yang cukup meriah itu diadakan di kediaman keluarga Syatilla di Nibong Tebal, Pulau Pinang.

Selain majlis bertunang, juga telah berlangsung majlis berinai. Sementara itu, majlis pernikahan juga pada hari ini diadakan di kediaman keluarga Syatilla. Ia disusuli majlis resepsi sebelah pihak perempuan pada 9 Februari di Bukit Jawi Golf Club, Pulau Pinang.

Majlis resepsi sebelah pihak Sam pula akan diadakan pada 14 Februari di Hotel Mandarin Oriental, Kuala Lumpur dan majlis meraikan peminat pada 20 Februari. 

p/s :  Selamat Pengantin baru..... senyap2 bercinta, tau2 dah nak kahwin. Pandai sungguh pasangan artis ni simpan rahsia.

#kredit SINI

1 comment:

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...