12 February 2016

Siapa Mira Filzah Sebelum Meletupnya Slot Akasia Cinta Si Wedding Planner....


Tertanya2 siapa sebenarnya Mira Filzah ni...?. Beliau adalah seorang pelakon, model dan pengacara wanita yang sedang meningkat naik..... Sekarang lakonannya tengah hangat meletup di TV3 melalui Slot Akasia Cinta Si Wedding Planner....

Bergandingan dengan Adi Putra yang dah diketahui mempuyai lakonan mantap dan karisma tersendiri, mulanya nampak sedikit janggal. Tapi rupanya si gadis comel ni amat berbakat besar..... dan akhirnya perasaan janggal penonton hilang lesap. Diganti dengan kekaguman yang amat dan teruja nak terus  melekat di kaca tv.

Biodata Mira Filzah
Nama Komersial : Mira Filzah
Nama Sebenar : Nur Amirah Filzah Badiozaman
Umur : 23 Tahun (2016)
Asal : Bangi, Selangor
Kerjaya : Pelakon, Model, Blogger dan Pengacara 
Pendidikan : Bekas pelajar cemerlang SMK Aminuddin Baki, Universiti Teknologi Mara (UiTM) Puncak Alam (Jurusan Perniagaan Antarabangsa).
Drama : Cinta Si Wedding Planner, Eksperimen Cinta, Dahlia, Dunia Lola
Pengacara Program TV : Qari Junior TV3, Hijabista & KL TV
Telefilem : Din Sardin, Abang Haji, Abang Beduk, Nasi Dagang Lembu Korban
Blog : http://mirarafilzah.blogspot.com/
Twitter : https://twitter.com/mirafilzah
Instagram : https://www.instagram.com/mirafilzah_/

p/s : Sekarang dah ada kerjaya baru yg di idam dek budak2 yg kreatif.... biasanya fesyen designer, interior designer.... tambah satu lagi wedding planner.... haha!

#kredit  SINI

4 comments:

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...