02 March 2016

Dah Bertambah Angka, Harijadiku Hari Ini...... Hurm!


Dah bertambah lagi usiaku.... Banyak yang nak di capai dah tercicir dalam perjalanan.... hurm! Apapun akan terus melangkah tanpa perlu menoleh ke belakang lagi. Hidup perlu diteruskan, bertabahlah.....!

Impian dan harapan selepas ni harapnya akan terlaksana. Impian yang paling besar kini, agar terdirinya sebuah rumah sederhana hujung tahun nanti. Rumah yang akan ku tinggal sebelum menutup mata....  tak nak pindah-randah lagi... letih dah!

Bolehlah aku laksanalan impian seterusnya membina sebuah laman indah dengan bunga2 dan pokok2.  Nak bercucuk tanam sayuran, bela ayam itik, bina kolam ikan, bela ikan arowana dalam akuarium dan banyak lagiiii... mesti best!  

Dah tak terdaya nak duduk di atas kayangan ni lagi. Penat turun naik tangga. Lepas tu berkuap, takde pengaliran udara yang baik. Keadaan rumah pun sempit. Anak2 pun selalu merungut, nak bilik satu sorang..... Harap2 jadi kenyataan hujung tahun ni.....

Impian untuk anak2 berjaya dalam kehidupan..... Anak pertama dan kedua walaupun masih belajar, dah menunjukkan potensi untuk berjaya, alhamdulillah! Tinggal dua orang lagi ni yang masih perlu di berikan tumpuan....

Impian lain tu..... semoga aku dan suami sentiasa sihat untuk terus mencari rezeki dan dapat rezeki yang terus menerus untuk membesarkan anak2...  Takde yang lain yang ku minta padaMu Ya Allah!

p/s : Umur jangan tanya....biarlah rahsia.... Ahaks! Gambar kek coklat tu saja je... manalah tahu kot ada yang nak hadiahkan kek coklat macam tu. Nak buat sendiri... malas...hehe!

7 comments:

  1. Happy Birthday Sis Akma..
    Semoga apa jua yang dihajati dapat dicapai..
    owh ye, sis jemput la join dalam segmen saya..

    http://hiphiphorray15.blogspot.my/2016/03/segmen-familyblogger.html

    ReplyDelete
  2. eh...birthday kte sama la :)
    happy birthday :)

    ReplyDelete
  3. happy birthday. harap semua impian tercapai. panjang umur. murah rezeki

    ReplyDelete
  4. happy birthday sis,

    semoga segala impian sis tercapai ye :)

    ReplyDelete
  5. HAPPY BIRTHDAY dan semoga semua doa-doa dimakbulkan serta semua impian tercapai.. :)

    memang banyak yang kita inginkan dalam kehidupan tapi paling penting selalu bersyukur dengan nikmat sihat yang Allah berikan.. Aamiin.. :)

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...