16 April 2016

Apam Balik..... Kuih Yang Biasa Beli Di Pasar Malam.....


Inilah kuih yang paling biasa en suami ku beli di pasar malam. Kiranya dah jadi satu kemestian juga lah. Sampai anak2 tegur, asyik2 kuih ni jer.... Tap bila dah ada depan mata... ngap je la.

Rasa pun boleh dikatakan sedap.... Pernah nampak dalam tv dah ada apam balik pelbagai perisa. Tapi kat tempat aku belum ada lagi. Kalau ada.... nak juga mencuba....

Tak pernah buat sendiri.....  Beli lagi ok, tak payah susah2 kat dapur... makan sepotong dua.. dah kenyang..hahaha!

p/s : Entah kenapa rasa apam balik sekarang tak sesedap masa aku kecik2 dulu.... atau mungkinkah tekak aku yang dah memilih...? 

**gambar kutip kat google

2 comments:

  1. hmm sedapnya.. masa kacik2 ayah selalu beli
    Pencarian sponsor. jemput ke page saya :)
    http://rennyenqop.blogspot.my/2016/04/pencarian-sponsor-giveaway-mei-by-ann.html

    ReplyDelete
  2. hehee kalau pasar malam, bergilir pilihan makanan sampingannya..
    boleh jadi apam balik, murtabak atau pon popia basah.. walawehhhh

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...