28 April 2016

Yang Minat Mengait, Mesti Boleh Faham Simbol Crochet Ni....



Kali ni nak letak carta simbol ni kat blog sendiri. Tak la setiap kali nak guna kena search google. Bagi sesiapa yang minat mengait mesti faham dan hadam dengan simbol2 ni.

Walau tak semuanya aku faham tapi boleh la kalau nak mengait paten yang mudah.Masih banyak nak belajar lagi tapi masa tu yang kurang. Asal boleh jelah... 

Bila aku mengait dan asyik membelek2 kertas yang ada gambar paten... anak2 mesti heran.... Macam mana buat ni.... Tak ada pun tulisan... Aku cakap ini peta cara nak buat..... ha...ha... ha!

Aku memang minat dengan crochet ni. Sejak ada internet ni , nak cari paten pun mudah. Dulu kena beli buku. Bukannya murah buku tu.... mahal sangat. Sekarang macam2 paten boleh jumpa dari seluruh dunia.

Dari sekecil2 benda hingga yang besar. Cantike belaka. Nantilah, perlahan2 aku nak cuba buat. Sementara kurang tempahan ni.... Benang pun ada banyak  ni. Iye la... aku selalu beli borong benang2 tu, dapat murah sikit.

p/s : Nak bercrochet lah ni.... kalau dah mula tu jadi ralit, kerja lain tak jadi... hihi!


No comments:

Post a Comment

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...