19 May 2016

Hadoii ..... Makan Biji Getah???


Takdelah aku nak makan.....Ingat biji getah ni boleh makan macam kacang walnut ke? Kang tak pasal2 koma kat hospital....Tapi kalau kena caranya, kata orang isi biji getah ni boleh dimakan..... hihi!

Tapi, banyak benda lain lagi yang wajar dijadikan makanan, ye tak? Masa kecik2 dulu biji getah ni kutip buat main congkak yang buat lubang atas tanah..... Merepek sungguh cerita ni...

Buatnya ada yang lurus bendul, diikutnya amalan karut dan tak masuk akal ni.... ada yang kena masuk jel kang.... Parah2 dibuatnya... haish!

p/s :  Tak payah nak bergetah2 tu, getah pun dah murah sekarang..... diet, bersenam lagi bagus... kan!

1 comment:

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...