29 May 2016

Tiada Idea Dan Kata2....


Aku kini agak memperlahankan langkah mengupdated blog ni hari2..... Idea dah menghilang entah kemana... Salah satu sebab adalah masalah laptop yang dah berat dan asyik loading tanpa henti. Itu tandanya laptop kena masuk wad....  Format baru.

Tapi kebizian melanda.... En. somi plak susah nak ambik cuti... tolong aku hantarkan masuk wad tu. So, sabar je la.... Pelan2 la... Itu la, dah hampir melampaui kesabaran jugaklah di buatnya. Apa nak kata....haish!

So, itulah jadinya..... Langkah pun jadi tempang dan terkial2 lah aku kini. Otak pun jadi serabut dan idea pun memecut pergi.... hihi!

p/s : be cool, nak kasi otak ni rehat jugak gamaknya.... huhu!

No comments:

Post a Comment

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...