17 July 2016

REUNION Raya 2016


Bila raya jer.... buat reunion. Reunion dengan kawan2 lama di kampung halaman. Lebih mudah sebab masa tu ramai yang pulang kekawan halaman. Sementara balik beraya, boleh berjumpa reramai. Raya aritu kampung aku buat sempena jubli emas kewujudan kampung dan reunion sekaligus untuk generasi kedua.

Meriah la jugak.... Ada jamuan  hari raya macam biasa. Yang paling best jumpa kengkawan lama yang tak terdengar khabar berita sejak melangkah keluar sekolah. Rupa ramai yang dah berlainan dari segi rupa dan saiz. Tapi ada yang mantain malah semakin cantik dan awet muda.

Seronok... memang seronok, rasa tak nak balik masa tu. Macam2 hal, macam2 cerita, macam2 gaya semua ada... haha2.  Harap2 tahun depan bertemu lagi.... 

"Kalau ada jarum yang patah,
Jangan disimpan didalam peti,
Kalau ada silap dan salah,
Jangan simpan didalam hati.....

Yer kengkawan...
Kalau masih umur panjang,
Tahun depan jumpa lagi....

p/s : Ada yg x bestnya... ada ke patut yg pompuan... aku dan sorang lagi tu jer yang pakai baju reunion. Yang lain semua pakai baju raya....  Alaaa.... tapi tak pe la, kalau tak pakai, bila lagi nak pakai...

No comments:

Post a Comment

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...