29 October 2016

Nasi Baryani Kawin Lari Pulak Dah....


Bukan nak promosi tapi dah terpromosi lah ni.... Tapi baguslah dapat promosi perniagaan orang kita. Tak ada hal lah yer.... Minggu lepas ada aku cerita pasal nasi lemak bangla. Dari gambar inilah yang seseorang telah proses dan repair kepada gambar sesuatu yang lain. Bukannya susah, photoscape, photoshop kan ada....So, kalau dapat sesuatu gambar tu periksa dan kaji dulu. Inilah gambar yang sebenar @ 'the real photo'. Tapi bukan aku yang modified gambar ritu yer... Jangan silap faham pulak. 

Zaman sekarang nama perniagaan kena unik dan gempak, baru ada daya penarik. Macam nasi baryani kawinn lari ni la... Mana diorang dapat isu kawin lari tu tak taulah. Agaknya lepas makan nasi ni terus berlari-lari. Ataupun dilhamkan dari orang yang pernah kawin lari... Entahlah, gitu gamaknya kot... Alolo... macam2 spekulasi bermain di minda bila tengok nama ni... haha!

Tak jauh sangatlah tempat ni dari kawasan perumahan aku tapi belum berkesempatan nak pergi. Jadi jangan tanya tentang kesedapannya pada aku. Tengok dari gambar ni di hadapan masjid. Rasa2nya aku tau tempat tu. Nantilah, belum kempunan nak makan nasi baryani kawin lari lagi sebab baru lagi makan nasi baryani johor rumah orang kawin.

p/s :  Sesaje tunjuk gambar ni, nak padankan dengan gambar minggu lepas...cheh!  :)


3 comments:

  1. Hahaha.. macam-macam.. Tapi, macam murah jugak harga nasi beriyani tu.. kalau kat tempat saya, nasi beriyani mahal gila.. Ngee.. Tapi,nasib baik rasa dia sedap..hehe

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. siapa2 kalau kenal pak din ni tolong maklum pada saya..kena tipu RM1000 terima kasih...

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...