Dah Merasa Anak-anak Makan Korean Food....

6:02:00 PM Noor Akma 1 Comments

Dah Merasa Anak-anak Makan Korean Food....

Makan-makan Korean Food


Inilah 3 anak gadis aku... Beria-ria diorang selfi di restoran makanan korea. Masa ni baru lepas order dan nak tunggu makanan sampai. Di sebabkan tergila-gila dan sangat terpengaruh dengan cerita-cerita korea dan lagu-lagu korea la ni... Sanggup diorang meredah komuter dari Shah Alam ke KL. Kakaknya belanja tu... dapat elaun kerja outstation ritu.

Entahlah apa rasa makanan korea tu. Bagi diorang yang dah fanatik sangat ni...... semua makanan korea diorang kata sedap. Yeke... sedaplah sangattt. Restoran yang diorang pergi tu kat Times Suquare. Diorang order toppoki, Gimbab, ramen dan bulgogi. Tak taulah apa kebendenya tu, macam pelik je namanya... hehe!

Dah Merasa Anak-anak Makan Korean Food....

Inilah antara gambar yang ada.... nampak sedap jugak. Hmmm..... penangan cerita running man jugak la tu. Tengok hero-hero running man tu makan kat dalam tv macam sedap je.  Itu le pasal.. Kalau dah tayang cerita running man kat tv.... janganlah nak tukar channel lain... mau gaduh besar di buatnya. 

Dah Merasa Anak-anak Makan Korean Food....

Sedap ke Korean Food ni?


Dalam gambar di atas gimbab dengan sayur timun je aku kenal. Yang lain tu tak biasa tengok. Elok juga lah si kakak belanja adik-adik.... dengan siapa lagi kakak nak belanjakan duit gajinya. Dapatlah adik-adik menghilangkan bosan asyik duduk kat rumah je cuti-cuti ni. 

Gaji akan datang boleh ajak kakak bercuti pulak. Nak suruh kakak belanja tidur chalet tepi pantai. Kalau jadilah... Itu pun kalau tak ada aral melintang. Tak larat nak merancang awal-wal dah... asyik tak jadi je. Makan kat restoran korea ni tak rancang pun.. dah jadi!

p/s : Aku tak ikut diorang pergi makan ni.... ada hal lain. Lagipun tak larat nak turun naik komuter tu... :)


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...