12 November 2016

Ingatkan Dapat Pizza Kosong.... Rupanya Terbalik!


Kotak Pizza Terbalik


Ada satu cerita tu, ada orang tu order pizza. Excited dan lapar giler sesangat giteww. Tunggu punya tunggu, pizza pun sampai. Rasa kelaparan tu membuatkan kotak pizza tu pun nampak sedap. Rasa nak terus ngapp gitu jer. Apa lagi bila dapat baunya semerbak keluar dari kotak tu.

Terkocoh2 membuka kotak dengan lahapnya. Tengok2 pizza plain je yang terpampang keluar dari kotak. Mana topping yang menyelerakan tu. Hilang mood lapar tetiba. Tak boleh jadi ni... kena call  company pizza tu. Kalau boleh nak marah kaw2 punya. Ada ke buat pelanggan cenggini....


Rupanya Topping Terbalik kebawah


Dah talipon.. merengus je yang ada. Dah lapar, makan la apa yang ada... Eh... eh.... kenapa ni, upside down rupanya. Dah dibetulkan....wahhh, penuh menyelerakan inti pizza ni, Nyum, nyum....menyuap segigit... sedapnyerrr. Hah... baru teringat.... kena talipon company pizza tu balik.

Malunyerrrrr.....  takpe2 bagilah alasan apapun. Yer la orang tengah lapar, cenggitu la jadinya. Ho... ho.. ho.. injlah satu cerita lawak rekaan aku di satu petang yang dingin dan sejuk berdasarkan sebuah gambar tweet yang melucukan. Dapat gambar tweet tu dar FB...  #sharing is caring.... yeayhhh!

p/s : Pesanan, jangan buka kotak pizza terbalik, ingat tu....hahahaha!


1 comment:

  1. hahahahahahahahaha.. yang ni ade baca kat fb ritu, serius lawak.. teringin pulak makan pizza :(

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...