Kecoh Love Bite Di Leher Yuna, Kena Gigit Labah-labah Rupanya...

3:03:00 PM Noor Akma 3 Comments

Lebam di leher Yuna di sangka love bite @ gigitan cinta

Lebam di leher Yuna di sangka love bite @ gigitan cinta


Kelmarin ternanpak satu post di FB, kisah Yuna dan gambar lebam dilehernya. Macam-macam andaian oleh para nitezen ada.... bikin kecoh semua. Siap dengan sessi tuduh menuduh dan mempertikaikan akidah Yuna. Cara Yuna mengenakan tudung juga sering menjadi pertikaian dan cemuhan.

Tak payah kecoh-kecoh.... dari sumber BH Online, Yuna menyatakan kesan lebam tersebut merupakan kesan gigitan labah labah ketika dia mengadakan persembahan di Alabam, Amerika Syarikat kira kira lima minggu lalu.

Yuna mengakui masih tahu akan batas agama...


“Bukan saja di leher tetapi lengan, dahi dan hidung. Itu yang nampak lebam dan kesannya hinggalah sekarang. Janganlah sangka yang bukan-bukan,” jelasnya.Yuna menyifatkan tuduhan lebam tersebut  berpunca dari gigitan cinta, atau yang  selalu sebut love bite adalah kelakar selain mengakui masih tahu akan batas agama yang perlu dijaga.

Yuna mengakui masih tahu akan batas agama...

“Ketika itu saya sedang mengikuti siri jelajah mempromosikan produk seni saya. Bangkit saja daripada tidur, saya baru saya sedar ada kesan lebam dan bengkak di dahi, leher, tangan dan kaki Awalnya ia nampak seperti bisul, sehingga ke hari ini masih nampak kesannya. Sekarang tinggal parut sahaja. Mungkin kulit saya alergi dengan serangga,” katanya. Jadi, buat warga laman sosial semua, jangan risau, Yuna bukan digigit lelaki ya, tapi digigit labah labah.

Oleh itu pada jangan berprasangka yang bukan terhadap Yuna. Doakan biar dia terus berjaya dengan kariernya di persada antarabangsa. Sejauh pemakaian tudung, doakan agar Yuna dapat meyempurnakan pemakaian tudungnya selaras dengan tuntutan agama Islam.

p/s : Minat dengan Yuna sebab suka dengan cara dia nyanyi.... bersahaja!

#kredit SINI


3 comments:

Amanda Suria said...

Lagu Yuna best!!!!

Unni Anje said...

Makin pelik yuna ni pakai tudung.. Huhuhu

heheh...apa la org ni.mcm2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...