24 December 2016

Bayangkan Bila Panda Tak Ada Eyebag .....

Bila panda tak ada eyebag .... comel jugak.Nampak kecik sangat mata panda tu Selama ni terselindung di sebalik eyebagnya yang besar.Tapi panda yang ada eyebag memang sangat comel. Itukan sememangnya identiti dan trademark kepada panda... kan! 

Bayangkan Bila Panda Tak Ada Eyebag .....
Bayangkan Bila Panda Tak Ada Eyebag .....

Bayangkan Bila Panda Tak Ada Eyebag .....


Tapi bila kita ada eyebag itu menandakan tak cukup tidur dan wajah menjadi hodoh....dah tak cantik.... hihi! Jadi tidur dan rehatlah secukupnya untuk mengelakkan mata anda menjadi seperti mata panda. Panda tetap comel dengan eyebagnya. 

Tapi kita tak jadi comel macam panda bila ada eyebag... Hadoii....! 

p/s :  Belek wajah kat cermin, ada tanda nak jadi mata panda nih... haish!


4 comments:

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...