20 December 2016

Sharnaaz Ahmad Bakal Kahwini Kakak Neelofa Tahun Depan...

Umum telah mengetahui yang pelakon kegilaan ramai Sharnaaz Ahmad dikatakan mempunyai hubungan istimewa dengan kakak kepada pelakon Neleofa. Ahad lepas, pihak keluarga Sharnaaz Ahmad telah mengunjungi rumah keluarga Neelofa bagi tujuan merisik Noor Nabila. 

Sharnaaz Ahmad Bakal Kahwini Kakak Neelofa Tahun Depan...
Sharnaaz Ahmad Bakal Kahwini Kakak Neelofa Tahun Depan...

Sharnaaz Ahmad Bakal Kahwini Kakak Neelofa Tahun Depan...


Noor Nabila telah memuat naik video pendek di instagram miliknya berkenaan hari istimewanya itu. Menerusi kepingan gambar yang dikongsikan dalam video tersebut, terlihat seorang wanita dipercayai ibu kepada Sharnaaz sedang menyarungkan cincin ke jari Nabila serta di disinya adalah ibunya, Noor Kartini.

Sharnaaz Ahmad Bakal Kahwini Kakak Neelofa Tahun Depan...

Sharnaaz Ahmad berkata pada pihak media beliau telah memutuskan untuk menamatkan zaman bujangnya pada tahun depan sebelum bulan puasa. Pada masa yang sama juga Sharnaaz memaklumkan bahawa tiada majlis ikatan pertunangan akan diadakan tetapi terus sahaja melangsungkan majlis pernikahan.

Semoga segalanya berjalan lancar dan dipermudahkan segala urusan buat pasangan Sharnaaz dan Nabila. Serta selamat ke jinjang pelamin dan seterusnya berbahagia hingga ke jannah.

Nak baca tentang artis di blog ni... boleh klik SINI

p/s :  Hmmm... tak dapat neelofa, kakak neelofa pun jadilah, cantik jelita jugak... :)

#kredit SINI

5 comments:

  1. Alhamdulillah.. semoga dipermudahkan Allah segala urusan dna perancangan mereka..

    ReplyDelete
  2. akhirnya... setelah bergosip dgn artis tu artis ni, ada jugak rezeki sharnaz ahmad

    ReplyDelete
  3. macam2 sgt hal depa ni..biarkan depa kahwin awal

    ReplyDelete
  4. Siapa pun depa tu, sy doakan yg terbaik

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...