14 February 2017

Media Gathering 2017 Di GBWHSA

Sekali-sekala ada waktunya, seronok juga keluar dari kehidupan seharian dan pergi ke alam lain.... Saspen engkow... hehe! Alahai, aku ni sebenarnya baru balik dari bercuti 2 hari 1 malam tapi paling kelakar dekat sesangat.... iaitu di Shah Alam juga. Dapat jemputan Media Gathering 2017 dari GBWHSA.  Apapun sangat berbesar hati... menghadiri Media Gathering, boleh jumpa ramai orang dan kenal dengan lebih ramai bloggers yang di jemput.

Media Gathering 2017 Di GBWHSA
Media Gathering 2017 Di GBWHSA

Aku datang bercuti ni bersama anak-anak perempuan yang sedari awal dah sangat teruja gittew! Terima kasih kepada GBWHSA kerana membenarkan aku membawa 3 anak gadis ni. Kalau tidak, tak jadi pergilah jawabnya. Dah semuanya nak ikut.... kang ada plak yang merajuk, menangis.... payahhhhh! Gembira diorang tak terkata dek keterujaan yang teramat. Ibarat duduk sekejap dalam mimpi indah yang serba mewah dan meriah..... hihihi!

Media Gathering 2017 Di GBWHSA


Awal-awal lagi dah meriah gitu.... beramah mesra dengan staff GBWHSA, teman bloggers dan media. Bukan senang aku nak jumpa teman yang sealiran. Iaitu yang berminat menulis blog macam aku ni. Tapi biasalah, masa sangat mencemburui. Kekurangan waktu nak beramah mesra tapi jadilah... Bila lagi nak saling kenal mengenali kan....!

Media Gathering 2017 Di GBWHSA
Media Gathering 2017 Di GBWHSA

Aktiviti yang di buat masa gathering ni sangat menyeronokkan. Hotel tour sampai ke bilik paling mewah di GBWHSA iaitu Presidential Suite yang takkan dapat la dijengah pada waktu lain. Makan malam direstoran Jepun buat pertama kali dalam hidup aku. Esoknya,  pagi-pagi dah mengeluarkan peluh yang tak seberapa, fitness dance bersama penyanyi Adila Idris. Berzumba ala-ala memukul gendang yang lain dari yang lain. Tak pernah tengok cenggini lagi... heh!

Media Gathering 2017 Di GBWHSA
Media Gathering 2017 Di GBWHSA

Selepas breakfast pagi tu, ada pulak demontrasi healthy food. Cara masak pasta dan sup yang menyihatkan. Sup tu ingatkan tak sedap... Tapi bila dah rasa sedap plak. Rugi ambil sikit sangat untuk rasa. Anak-anak tak ikut... dorang pergi mandi swimming pool. Dah itu yang asyik disebut masa nak masuk hotel ni. Usai demontrasi masakan aku pergilah kolam renang tengok anak-anak mandi.

Media Gathering 2017 Di GBWHSA
Media Gathering 2017 Di GBWHSA

Sebelum pulang, isi perut dulu ber hi-tea di Royale Songket Restaurant. Breakfast kat situ jugalah sebelum tu. Makan sampai kenyang secukupnya... Seronok semalaman dan seharian di sana. Walau dah hari kedua berlalu, masih terasa kebahagiaannya. Rasa nak tinggal terus di situ...hahaha!

Ini kunjungan kali kedua di jemput GBWHSA, entri sebelum ni boleh baca di SINI.

p/s : Seterusnya aku berharap akan terus berdaya saing dalam dunia blogger ni... ahaks!


2 comments:

  1. wah bestnye sis...bila la dpt join event camni gak...blh jumpa geng blogger hihi

    ReplyDelete
  2. Syoknya.. teringin juga nak joint event cengginie..

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...