26 April 2017

Penawar Rambut Gugur .... Nurul Gold Vege Oil

Kelemumur?? Gatal kepala?? Rambut gugur..?? Pernah dengar Nurul Gold Vege Oil, penawar rambut gugur!! Minyak organic yang di buat dari buah epal hijau, bayam, minyak zaiton, dan minyak bunga matahari. Ramai yang  telah mencuba penawar rambut gugur ini . Ternyata ia terbukti berkesan.. Biarpun  mengunakan hijab, mereka telah dapat rasa rambut kembali berat dan tebal.. Banyak anak rambut kembali tumbuh..  Jom lebatkan kembali rambut anda..

Penawar Rambut Gugur .... Nurul Gold Vege Oil
Penawar Rambut Gugur .... Nurul Vege Oil

Nurul Gold Vege oil boleh menyelesaikan masaalah rambut gugur, kelemumur, rambut nipis, rambut lambat panjang, rambut beruban, kulit kepala gatal-gatal dan berbagai masaalah rambut lagi. Jangan risau, tonik rambut Penawar Rambut Gugur.... Nurul Gold Vege Oil ada..... Hanya spray-spray sahaja pada rambut dan kulit kepala. Mudah... saja. Korang nak tau apa bahan-bahan  dan khasiat yang terkandung dalam tonik rambut Nurul Gold Vege Oil ni, sila baca ......

Penawar Rambut Gugur .... Nurul Gold Vege Oil


EPAL HIJAU
-Melindungi kulit kepala & rambut agar tetap sihat.
-Melindungi kulit dari sinar matahari🌞

MINYAK ZAITUN
- Merawat rambut beruban.
- Dapat menumbuhkan rambut bayi.
- Merawat rambut bercabang / meluruskan rambut
- Merawat rambut kering.
- Menghilangkan 🕷kutu rambut

MINYAK BUNGA MATAHARI
- Melindungi kulit kepala & rambut agar tetap sihat.
- Melindungi kulit dari 🌞sinar matahari.

BAYAM
- Menggalakkan pertumbuhan pada rambut.
- zat besi dalam bayam membantu mengikat oksigen dalam sel darah ke radikal rambut.
- Menutrisikan batang rambut agar tidak mudah rapuh / kuat dari dalam rambut.

Tips Untuk Atasi Masalah Rambut Gugur 

1. Potong rambut pendek sedikit agar rambut lebih mudah di urus, dan anda boleh menumpukan sepenuh perhatian kepada bayi yang baru lahir (berbanding sibuk mengutip rambut di atas lantai!).
2. Guna syampu yang diperkaya vitamin B, atau syampu atau krim rambut yang berasaskan minyak kelapa atau pati santan.
3. Guna sikat rambut yang lembut dan sikat dengan cermat untuk elakkan sikat menarik rambut dengan banyak. Elakkan menyikat rambut semasa rambut basah.
4. Keringkan rambut basah terlebih dahulu, dan jangan terlalu kuat mengeringkan rambut dengan tuala kerana ketika rambut basah, strukturnya lebih rapuh dan lebih mudah gugur.
5. Ambil makanan berkhasiat yang kaya dengan vitamin B, protein dan zat besi. Sebaiknya teruskan pengambilan vitamin prenatal (multivitamin) anda.

 Testimoni Penawar Rambut Gugur .... Nurul Gold Vege Oil
Testimoni Penawar Rambut Gugur .... Nurul Gold Vege Oil

Nurul Gold Vege Oil boleh rawat pelbagai masalah ranbut, termasuk ekzema dan psoriasis. Kegunaan lain yang praktikal iaitu boleh melebatkan kening, Melentikkan bulu mata, membantu pertumbuhan jambang dan misai bagi lelaki, melembutkan tumit kaki dari merekah dan mengurangkan bengkak akibat digigit binatang. Sebotol 100ml tahan sehingga 3 bulan. Cara pemakaian, ratakan Nurul Gold Vege Oil ke kulit kepala. Urut sebentar lagi bagus agar bahan vitamin dan khasiat Nurul Gold Vege Oil meresap dengan cepat pada kulit.

Bila masa yang paling sesuai guna......  Masa paling sesuai selepas mandi masa rambut tu masih lembab sikit. Kalau malam sebelum tidur. Pakailah Nurul Gold Vege Oil secara konsisten dan pastikan kena habiskan dalam 3 bulan juga. Ada cerita seorang pelanggan ini dah pakai 5 bulan kata tak berkesan. Bila di selidik rupanya baru separu dia pakai. Patutlah....!

Jom cepat-cepat dapatkan Nurul Gold Vege Oil penawar rambut gugur yang berkesan ini sebelum harga promosi tamat bila-bila masa je tau.... Setiap pembelian Nurul Gold Vege Oil ada percuma gift yer! Berminat.... ???? Boleh hubungi : 


WHATSSAP : 017-3215261


p/s : Nak tau harga promosi  boleh hubungi yer.... Harga jimat RM20 tau! Berbaloi...baloi!!!!

4 comments:

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...