10 March 2018

Crab Yummy Combo @ Tung Yuen Chinese Restaurant Grand Bluewave Hotel Shah Alam

"Eh.... ketam, teruja giler dengan ketam @ crab nampaknya tu. Apa lagi jika dapat makan lauk ketam @ Crab Yummy yang lazat penuh berperisa. Mesti nak makan ketam sepuas hati. jadi untuk peminat ketam ada promosi yang di beri nama Crab Yummy Combo di Tung Yuen Chinese Restaurant, Level 1, Grand BlueWave Hotel Shah Alam.

Crab Yummy Combo @ Tung Yuen Chinese Restaurant Grand Bluewave Hotel Shah Alam
Crab Yummy Combo @ Tung Yuen Chinese Restaurant Grand Bluewave Hotel Shah Alam

Ada 2 jenis cara masakan yang di sediakan iaitu Baked Spicy Mud Crab atau Pan Fried Hot And Sour Mud Crab with Mantou. Kedua-duanya sedap dan lazat dan penuh dengan rasa istimewa. Harga promosi adalah RM95.00nett per person (minimum 5 persons).

Crab Yummy Combo @ Tung Yuen Chinese Restaurant Grand Bluewave Hotel Shah Alam


Menu masakan ini di iringi dengan set hidangan Crab Meat Soup,Kailan with Crab Meat,and Mud Crab. Juga termasuk Yee Mee, and Chicken Pei Pa. Untuk pencuci mulutdi sediakan Pamelo Mango Pudding.

Crab Yummy Combo @ Tung Yuen Chinese Restaurant
Crab Yummy Combo @ Tung Yuen Chinese Restaurant

Promosi ini bermula dari 1 Mac hingga 30 April 2018. Semua masakan lazat ini akan dihidangkan setiap hari untuk makan tengahari pada jam 11.30 pagi hingga 2.30 petang dan makan malam pada pukul 6.30 malam hingga 10.30 malam di Tung Yuen Chinese Restaurant, Level 1.

Crab Yummy Combo - Mud Crab
Crab Yummy Combo - Mud Crab

Crab Yummy Combo
Crab Yummy Combo - Yee Mee

Crab Yummy Combo
Crab Yummy Combo - Chicken Pei Pa

Crab Yummy Combo
Crab Yummy Combo - Kailan With Crab Meat

Crab Yummy Combo
Crab Yummy Combo - Crab meat Soup

Jangan lepaskan peluang untuk merasai nikmat makan yang lazat di Tung Yuen Chinese Restaurant, Level 1. Tetamu digalakkan membuat tempahan terlebih dahulu dengan membuat tempahan terlebih dahulu di Tung Yuen Chinese Restaurant at 03-5511 8811 ext. 2616 atau Telemarketing department ext. 2724. 


Seperti yang telah di ketahui sebelum ini Tung Yuen Chinese Restaurant ini telah diiktiraf halal oleh JAKIM. Jadi tak perlu merasa risau dan was-was untuk menjamu selera di sini. Makanan di sini di jamin halal dan lazat. Tempat pun selesa untuk makan-makan dan bersembang santai bersama keluarga.

Untuk Yang berminat, di konsikan beberapa detai yang perlu di semak yer...

Hotel Grand Bluewave Shah Alam
Tung Yuen Chinese Restaurant
Level 1

Buka
Isnin - Ahad ( 7 hari seminggu )

Waktu
Lunch - 11.30 hingga 2.30pm
Dinner - 6.30pm hingga 10.30pm

No Tel
03-5511 8811 ext 2616

Website

No comments:

Post a Comment

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...