SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja PARTIME Dari EJULZ

10:28:00 PM Noor Akma 5 Comments

Assalamualaikum....


Klik banner untuk join...

Saya seorang suri rumah sepenuh masa,...  jadi blogger ini adalah kerja part time sejak 2010 iaitu hampir  tahun lalu untuk menambah pendapatan membantu suami. Dari tak tahu apa-apa, sampailah ke tahap dah bolehlah dapat sedikit pendapatan dari aktiviti blogging ni. Walau tak semeriah blogger lain tapi blogging ini membantu menambah pendapatan dan kawan.

Selain  itu saya juga seorang dropshipper. Iaitu  menjadi reseller pakaian dari lebih  15 buah butik terkenal di Malaysia ni. Alhamdulillah, pendapatan dari menjadi dropshipper ni  memang masyuk sangat. Dapatlah menguruskan rumahtangga dengan lebih baik dan sempurna ...

Adalah sedikit cita-cita dalam diri nak buka butik online sendiri.  Kalaulah angan-angan ini menjadi nyata... Bahagianya... huhu!

Itu je lah... cerita merepek meraban aku...

Segmen ini tamat pada 31 Julai 2018


5 comments:

PeRdU cINta said...

Selamat bersegmen...

all the best =)

Misy Nelly said...

dari segmen yang sama all the best

All the best.

Salam, Fiza singgah BW dari segmen yang samahttp://ourmemoria.blogspot.com/2018/07/segmen-tambah-duit-dengan-kerja-partime.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...