06 September 2018

Wow.. Traveloka Sale-abration Dan Matta Fair 2018.... Kini Kembali!!!

Jom pergi cuti-cuti around the world or around Malaysia pun boleh. Ikut  bajet  dan  keperluan masing-masing, Nak berjimat, boleh lihat dan tengok di laman web traveloka. Rugi tak rebut tawaran Traveloka Sale-abration dan Matta Fair 2018 yang berlangsung sekarang ini. Terbeliak dan terjojol biji mata di buatnya dengan tawaran super murah dan super jimat Traveloka Sale atau pun dekat Matta Fair 2018 itu.... huiyyo!

Traveloka Sale-abration Dan Matta Fair 2018
Traveloka Sale-abration Dan Matta Fair 2018


Traveloka, sebuah laman booking tiket kapal terbang dan hotel di hampir ke seluruh dunia dan seluruh syarikat penerbangan yang ada di dunia. Juga sangat di ketahui umum sebagai sebuah laman web yang amat di percayai, menyediakan perkhidmatan yang murah dan sangat berbaloi. Sentiasa ada sepanjang tahun pelbagai diskaun dan pengurangan harga dari Traveloka untuk yang ingin bercuti dan melancong sepanjang tahun.

Kini, sekarang ini Traveloka Sale-abration, diskaun kupon yang sangat mengujakan telah di war-warkan. Mana nak dapat di tempat lain. Tiada dapat seperti ini pada yang lain seumpamanya lagi. Jadi, sila semak segera destinasi percutian korang yang akan datang. Korang yang suka bercuti dan travel ke tempat-tempat menarik di seluruh dunia tak boleh lepaskan peluang yang ada ini tau.

Pada yang sekali- sekala travel dan sentiasa nak berjimat, inilah peluang yang tak boleh di tak ambil kisah. Kena buat perhitungan dari peluang yang ada ini. Jangan tidak di lepaskan tau. Tawaran kupon diskaun tambahan untuk pembelian segera. Diskaun kupon 8% atau sehingga RM40 untuk tiket penerbangan. Tertakluk kepada terma dan syarat. Apa lagi buatlah perancangan sebaiknya dan pembelian dengan segera. Jangan bertangguh lagi....!



Cepat-cepat, jangan lambat-lambat nak ke tak nak diskaun ni. Fikir dan berfikir tak payah terlebih banyak-banyak sangat . Fikirkan keseronokan dan cabaran percutian indah yang berbaloi bersama Traveloka Sale-abration sahaja. Tawaran kupon diskaun di atas promosi penerbangan dari syarikat penerbangan yang terlibat. No Booking Fee! Tempah sekarang untuk perjalanan penerbangan bila-bila masa dan mana-mana destinasi!

Pililah destinasi perjalanan dan tempat percutian berbaloi korang secepat mungkin dari sekarang. Apa yang nak di tunggu lagi. Bulan ni dan bulan-bulan seterusnya hingga hujung tahun memang banyak sungguh cuti umum. Rebutlah peluang yang ada. Tempoh tempahan untuk mendapat diskaun kupon 8% atau sehingga RM40 untuk tiket penerbangan ini dari 4 September hingga 10 September 2018.

Wow.. Traveloka Sale-abration Dan Matta Fair 2018.... Kini Kembali!!!


Jom  semak  tawaran  Traveloka Sale-abration ini :

- Tawaran kupon diskaun tambahan untuk pembelian segera. Diskaun kupon 8% atau sehingga RM40 untuk tiket penerbangan. Tertakluk kepada terma dan syarat.

- Tawaran kupon diskaun di atas promosi penerbangan dari syarikat penerbangan yang terlibat. No Booking Fee! Tempah sekarang untuk perjalanan penerbangan bila-bila masa dan mana-mana destinasi!

- Tempoh Tempahan: Dari 4 September hingga 10 September 2018.

- Tempoh Perjalanan: Anytime.

Tempoh perjalanan adalah bila-bila masa sahaja. Peluang yang tak boleh di lepaskan tau. Harga Traveloka Sale yang sangat jumat dan berbaloi-baloi. Apa lagi, tempah segera dan dengan segera tau. Buatlah tempahan dengan menggunakan laman wen Traveloka ini di SINI. Memang mudah je, tapi kalau nak lagi mudah pastikan kita download aplikasi Traveloka apps dalam Play Store or App Store kat smartphone masing-masing. Senang gittew!!

Apps  Traveloka Sale + Matta Fair 2018, Traveloka Salebration...
Apps  Traveloka @ Traveloka Sale-abration Dan Matta Fair 2018... 

Oh ya. lupa nak beritahu, Traveloka Sale-abration Dan Matta Fair 2018 @ Traveloka Salebration  ini sah untuk tempahan dari 4 September hingga 10 September 2018. Tapi tarikh ini hanya untuk tempah tiket je tau, tapi tempoh perjalanan tiada limit tarikh. Ikut suka hati lah nak pergi bercuti bila pun, bulan ini ke, bulan depan ke, hujung tahun ke, asalkan tiket tu beli siap-siap dalam tempoh yang di berikan. 

Bolehlah korang yang suka dan minat bercuti  dari sekarang berkira-kira dan buat persiapan untuk  bercuti sekarang ini. Bajet pun dah tak semahal mana dengan adanya diskaun dari Traveloka Sale-abration. Sudah tentu anak-anak suka dan melompat keriangan apabila mendapat tahu akan pergi bercuti. Inilah masanya bergembira dan bersukaria bersama keluarga setelah sepanjang masa berkerja dan belajar.... kan!

Aku membayangkan percutian di suatu pantai yang pasirnya memutih indah dengan tiupan angin yang lembut membelai tubuh. Alangkah seronoknya bercuti bersama keluarga di tepian pantai sebegitu. Apa lagi, jom tempah tiket penerbangan di Traveloka. Aku sebenarnya berangan nak pergi bercuti di Maldives. Kata orang, Maldives satu tempat yang cantik, indah dan masih tak tercemar dengan kemodenan. Itu saja yang aku tau... hahaha!

Nak lihat pelbagai informasi di blog ini di ......  SINI

p/s: Berangan dan bermimpi la plak aku ni.... Tak apa, berangan tak kena duit dan pastinya tak ada diskaun. Nak pergi bercuti cepat-cepat buat tempahan di Traveloka yer!

3 comments:

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...