30 August 2019

Tawaran Deli2go Sempena Sambutan Kemerdekaan Ini Yang Enak Dan Tak Boleh Di Lepaskan...

Korang tahu tak, sempena menghayati semangat kemerdekaan ini, Shell Malaysia telah mengadakan tawaran deli2go yang mengembirakan dengan snek kegemaran rakyat Malaysia di kedai deli2go kawasan stesen minyak Shell di Malaysia. Tawaran Deli2go yang memperkenalkan 'Durian Puffs' yang akan ada hanya pada bulan kemerdekaan ini dan juga sempena musim buah-buahan bermusim sekarang ini. Dah rasa, memang berbaloi dengan rasa durian yang enak di setiap gigitannya.

Tawaran Deli2go Sempena Sambutan Kemerdekaan Ini Yang Enak Dan Tak Boleh Di Lepaskan...
Tawaran Deli2go Sempena Sambutan Kemerdekaan Ini Yang Enak Dan Tak Boleh Di Lepaskan...

Ada sedikit cerita tentang deli2go ini yang di ceritakan oleh seseorang. Aku olah kembali menjadi sebuah cerita santai dengan bersahaja. Cerita tentang betapa bagusnya ada deli2go di stesen minyak shell. Memudahkan kehidupannya  yang sibuk dan menjimatkan masa seseorang itu.

Tawaran Deli2go Sempena Sambutan Kemerdekaan Ini Yang Enak Dan Tak Boleh Di Lepaskan...


"Masa tu suatu pagi tu aku terkocoh-kocoh untuk ke tempat kerja akibat bangun lambat  di sebabkan aku  tidur lewat  menyiapkan kertas kerja untuk meeting pagi. Terus aku memandu segera agar cepat sampai ke tempat kerja. "Alamak, sesak pula  lebuhraya pagi ni. Sampai lambatlah aku ke tempat kerja." Ngomel aku sendirian..

Perut pula sudah berbunyi  kelaparan minta di isi. Manakan tidak, semalaman aku  menyiapkan kerja sampai lupa makan malam tadi. Sementara menunggu kereta yang sesak di perjalanan ini, aku terfikirkan, bagaimanalah aku nak buat dengan perut yang  lapar ini. Sampai Di tempat kerja nanti pasti meeting terus bermula. Tak fokuslah aku nanti.

Sekejapan itu aku terpandang stesen minyak shell di tepi lebuhraya ini. Aku teringat sesuatu, bukankah stesen minyak Shell ada kedai deli2go yang menyediakan snek yang sedap dan lazat. Terus kereta aku memberi signal untuk masuk melintas ke lorong stesen Shell  itu bagi mendapatkan hidangan yang boleh mengenyangkan itu.

Tawaran Deli2go Sempena Sambutan Kemerdekaan Ini Yang Enak Dan Tak Boleh Di Lepaskan...
Tawaran Deli2go Sempena Sambutan Kemerdekaan Ini Yang Enak Dan Tak Boleh Di Lepaskan...

Nak tahu, ada tawaran combo promosi yang berbaloi iaitu  Karipap Ayam dan Telur bersama D24 Durian Puff  boleh di nikmati  hidangan  ini dari 15 Ogos 2019 hingga 30 September 2019.

1. RM5 untuk Karipap Ayam dan Telur bersama pilihan Wonda Kopi pelbagai jenis atau Milo Original

2. RM6 untuk D24 Durian Puff bersama pilihan Wonda Kopi pelbagai jenis atau Milo Original

Seterusnya aku boleh sambung perjalanan ke tempat kerja sambil menikmati sarapan pastri puff aku ini dan minuman  pilihan hanya di dalam kereta sambil menghadap kesesakan sebelum sampai ke destinasi. Terimakasih deli2go kerana dengan adanya ia memudahkan hidupku.. haha!"



Korang nak tahu, deli2go di stesen minyak Shell telah di wujudkan di Malaysia sejak 2013. Sejak itu para pelanggan dapat menikmati pastri yang lazat dan makanan lain yangdi sediakan di kedai setiap hari untuk memastikan pelanggan sentiasa selesa dalam perjalanan ke destinasi.

Deli2go mementingkan tahap kawalan kualiti yang tinggi, hanya mentega Australia bermutu tinggi dan bahan-bahan lain digunakan untuk pastri yang lazat. Jualan paling laris di deli2go termasuk Firecracker Sausage Roll, Banana Puff dan Chocolate Roll.

Tawaran Deli2go Shell Dengan Beraneka Pilihan...
Tawaran Deli2go Shell Dengan Beraneka Pilihan...

Setelah beberapa tahun deli2go telah meningkatkan jualannya  dan kini terdapat selain pastri, Premium Fruit Cake, Cookies, Gourmet Sausages, Mini Cocktail Sausages, buah potong segar dan nasi lemak makanan sarapan pilihan rakyat Malaysia pun ada.

Nak dapatkan pelbagai informasi terkini, klik SINI

p/s: Jom, apabila isi minyak di stesen Shell jangan lupa singgah di deli2go...

2 comments:

  1. Nice sharing.. Banyak benda yg menarik, Terbaik inisiatif shell Malaysia.

    ReplyDelete
  2. shu tak pernah cuba lagi deli2go ni

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...