16 September 2019

Pemenang Giveaway Merdeka 2019 Di Umumkan... !!!

Jeng... jeng... jeng!!! Akhirnya Pemenang Giveaway Merdeka 2019 di umumkan... !!! Tahniah para peserta yang telah memenangi tudung bawal shimmering ini. Harap tiada yang tidak berpuashati dengan hadiah yang tak seberapa ini yang di berikan. Hadiah untuk para pemenang ini akan segera di pos setelah semua alamat penerima hadiah Giveaway Merdeka 2019 memberikan nama dan alamat lengkap kepada pihak penganjur iaitu pemilik blog ohpocot.com.

Pemenang Giveaway Merdeka 2019 Di Umumkan... !!!
Pemenang Giveaway Merdeka 2019 Di Umumkan... !!!

Nak lihat senarai peserta Giveaway Merdeka 2019 klik SINI

Hanya nak beri sedikit nasihat di berikan kepada segelintir para blogger yang telah menyertai giveaway ini. Macam-macam paten blog ada dan di jumpai. Apapun gaya dan paten blog itu, seeloknya ikutilah  trend blog dan gaya terkini agar tak ketinggalan. Zaman ini hampir semua orang menggunakan telefon pintar untuk mengakses internet, jadi pastikan blog mempunyai template mesra telefon pintar... yer!

Pada yang blognya sudah bergaya terkini tu dah okey sangat. Pada yang belum dan  masih old fashioned dalam berblog, ruginya. Kalau tak pandai carilah ilmu ataupun serahkan pada yang pakar. Maksudnya upah blogger yang pandai buat design mmembuatnya. Bukannya mahal pun. Puluh-puluh hengget je. Jangan pula sentap tau. Ini hanya teguran membina dari seorang blogger yang berpangkat makcik dengan korang. Makcik boleh up to date, takkan korang tak boleh... haha!



Oklah, itu saja. Nanti lebih-lebih membebel, ada yang tak senang hati pula korang. Seterusnya di doakan korang semua akan sukses dalam dunia blogging. Dapat terus meningkatkan tahap produktif dalam berblog dan seterusnya berjaya atas apa jua bidang yang di ceburi. Pandanglah  sekeliling, dapatkan motivasi dari orang-orang yang berjaya. Insya'allah bersemangtlah kita meneruskan perjuangan... huhu!

Untuk para pemenang sila hantar nama dan alamat serta no. telefon kepada saya melalui whassap 017-3215261 secepat mungkin. Lagi cepat para pemenang respon, cepat jugalah kami hantar hadiahnya. Adious!!

p/s: Akhir kata semoga ikatan ukhwah yang terjalin sesama kita di dunia blogging ini akan terus bertaut sampai bila-bila... yuhuuu!!

12 comments:

  1. Tahniahhh semua yg menang. Terima kasih tua blog buat GA. boleh tambah kawan indirectly. Seronok blogwalking blog2 org lain. hehehe

    ReplyDelete
  2. terbaiklah bebelan mak cik... ok.. dah cehck.. tak menang.. tahniah kepada yg menang...

    ReplyDelete
  3. Tahniah kepada pemenang ^^
    Belum ada rezeki lgi.. Terima kasih atas nasihat yg membina ..
    Terima kasih juga sbb anjurkan segmen ini .. Semoga terus dimurahkan rezeki ..

    ReplyDelete
  4. alah sikit lagi. Tahniah buat semua pemenang!

    ReplyDelete
  5. wahhhhhhhhh tahniah tahniahhhhhhhh pada pemenang

    ReplyDelete
  6. Wah! Tahniah kepada semua pemenang dan thank you kak akma sbb anjurkan GA nie. semoga murah rezeki selalu.. <3

    ReplyDelete
  7. Tahniah buat semua pemenang ! :)

    ReplyDelete
  8. takde rezeki no. 35 tu nak menang..tp takpe kita tunggu GA yg lain haha

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...