27 October 2016

Alamakkkkk.... Harga Terlajak Fengshan LAZADA Hari Ini......!



Serius aku sangat terkejut bila tengok LAZADA bagi offer ni. Serendah RM4.99 sahaja. Untuk hari ni sahaja dalam masa 2 jam dari pukul 3 petang hingga pukul 5 petang. Korang.... sesiapa yang nak shopping tu tak payah susah2 google lagi..... klik jer banner tu. Ia akan terus ke halaman shopping LAZADA.

Cepat2 yer korang korang.... jangan terlepas offer ni.... Nanti gigit jari... Bukan selalu LAZADA bagi offer meletup gini. Untuk yang terlewat dan tak sempat grab nanti shopping deals 2 jam ni... ada offfer lain lagi. Aku letak banner2 ni... Korang boleh klik jer banner untuk mendapat offer tersebut...

MY Halloween 2016
26th -31st October 2016

MY October Baby Fair
27th - 31st October 2016

MY Nestle Wellness
1st - 31st October 2016

Wahh..... banyaknya offer yang mendatang dari LAZADA nih.....! Memang rasa nak angkut semua. Termurah di pasaran pulak tu. Rambang mata betul di buatnya. Apapun ingatan untuk semua..... ' Belilah ikut keperrluan, bukan ikut keinginan' ....uhuk...uhuk!

p/s : Jangan lupa.... nak beli, nak shopping klik jer gambar banner tu yer!


No comments:

Post a Comment

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...