02 May 2015

Bill UNIFI.... nak nanges rasanya tengok bil.... GST.... sob...sob!


Bila tengok je bil UNIFI, terkejut aku... ha... bil dah naik.. Mulalah nak marah anak2... siapa yang gatal tangan guna telefon nih sampai bil boleh naik nih... Bila tengok betul2 baru perasan.... GST rupanya...

Huh... mengeluh aku sampai nak keluar airmata nanges... Bayangkan, aku kena tambah hampir RM 10 tuh. Dah lebih setahun langgan UNIFI, bil tak pernah sampai tahap tu... aku ambik pakej RM 149.. Habis tinggi pun bil RM 153 lebih je. 

Punyalah aku berjimat cermat... siap pesan anak2 jangan guna telefon rumah... untuk panggilan masuk je. Tapi dek GST terjerumus jugak aku... hurm! Kalau tak kerana keperluan wifi ni  takkan aku ambik... hish!

Entah apa lagi yang akan terlebih bayar akan datang nih... parah di buatnya.. Bil handphone postpaid MAXIS belum tengok lagi tuh...  Takut pengsan plak.... haish!  

2 comments:

  1. haha..eloklaaaa jgn tengok postpaid maxis tu..pengsan kang..hihi ^_^

    ReplyDelete
  2. semua naik sekarang ni..yang turun satu je..airmata sendu.huhu

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...