Facebook

Kontest "Siapa Nama Baby Hasrul Hassan"

12:07:00 AM Noor Akma 4 Comments

Tahniah, Blogger Hasrul Hassan di atas kelahiran hero baru dalam heidupan keluarganya. Makin bertambah meriah seronok seisi keluarga menerima orang baru. Wah.. nak join jugaklah Kontest "Siapa Nama Baby Hasrul Hassan". Siapalah nama baby bertuah Hasrul Hassan ini yer... Nak kena fikir dulu ni... Kontest "Siapa Nama Baby Hasrul Hassan" Rabak juga otak aku di buatnya nih.. hehe!

Siapa Nama Baby Hasrul Hassan


Fikir punya fikir.... mengantuk jadinya.... Sebelum lena, ku teka Hasif Fikri. Entah betul  ke tak tau la... Aku main hentam saja. Tapi yang pasti nama yang di depan tu betul sebab antara salah satu nama yang di beri pada setiap anak Hasrul sebab aku ada baca di blog... Aku agak nama ni sebab nama ni semacam sedondon je dengan nama anak-anak lelaki Hasrul yang lain....  hahaha!

Semoga baby Hasif menjadi anak kebanggaaan keluarga Hasrul, menjadi anak yang mendengar kata,  taat pada suruhan Allah serta bijak seperti anggota keluarganya yang lain. Tak tau apa lagi nak kata... sampai sinilah saja coretan aku. Aku tak harap pun tekaan aku ni betul... Cuma nak memeriahkan suasana kontest ni je....

Kontest "Siapa Nama Baby Hasrul Hassan"
Kontest "Siapa Nama Baby Hasrul Hassan" 

p/s :  Tahniah sekali lagi.... peace^^!

4 comments:

Nour Adieb said...

Good luck, kalau menang dapat RM500 tu :D

Terima kasih sebb sudi join. Saya kunci jawapan diberikan

Cik Ash said...

Good luck

Mrs. A said...

Good luck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Us

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...