06 November 2014

I'm A Silent Reader....


Nk tau!!! Sejak zaman baru2 berFB dan berBLOG 4 tahun dulu memang aku mcm nilah.... Jarang sangatla aku nak like apa2 orang post.. komen jauh sekali. Tu la sebab bila aku post apa2 benda pun kt FB xde orang like... Kalau adapun cuma adik2 ngan anak2 aku je... hehe. Tp aku xkisah..dah aku x pernah like orang... Xkan org nk like aku... kan.. kan....

Apa yang berlaku tentu ada sebabnya kan.... Sebenarnya aku bukan xpernah komen dan like langsung......ada.. Ni yg nak cerita ckit ni... Satu hari ada la sorang tu antar mssg nk berkawan kt fb... okeyla.. aku terima. Bila dia post aku like... Bila aku post dia like... Satu hari aku like ngan komen skali... Sebab dia yg tag aku suruh komen. Xde angin xde ribut terus dia block... ape halnya tah..!

Satu lagi cerita ni pasal satu org yg boleh dikategorikan selebriti jugaklah tapi dah veteran. Masa dia accept aku kt fb n follow blog aku.... excitednyerrr. Klau tengok post dia... friendly sangat, Sampai kita rasa mesra dan dekat ngan dia.

Satu hari tu tergerak nk share sesuatu ngan dia... Dia ni selalu cerita pasal sakit dia kt fb ngan blog. Akupun tanyalah kt dia, nk x benda ni... bagus benda ni... mana tau kalau serasi ngan dia...bolehla hilangkan sakit2 dia tu....

Ehh ehh... Aku mssg pagi petang aku tengok fb aku dah kena block. Maybe dia ingat aku nk menjual kt dia.... Ishh2 kot iye pun tanyalah dulu.. Aku sebenonya nk bagi free jer... Terpinga-pinga aku dibuatnya. Meroyan kejap aku kt fb... tp kejap je... dpt lak tau her behavior is different dari yg ditonjolkan.....ish3 x sangka.

Dah dia block kt FB..... Xdela aku nk bukak blog dia dah... Klau tidak, ada je n3 baru, mesti aku jengah. Tp apa dia kesah.... Hilang sorang pembaca setia....ada berpuluh ribu lagi. Takpelah...!

Hurm.... Ada kalanya adalah jauh kt sudut hati aku ni nk lebih bermesra di alam maya dan di alam nyata ngan kawan2 FB dan kenalan2 BLOG...berkongsi cerita dan idea tp takut!!

Trauma... Takut kena reject....sekali kena block, hilang mood aku nanti... SIAPALAH AKU NI....! sedar diri sangat!! hehe...

Biarlah aku dengan caraku.... Senyap2 roll FB dan membaca blog satu persatu... duk la diam2 je....tau xpe..... Shhhhh!

bye! :))))



p/s : Apa yg aku tulis ni x bermaksud apa2 yer.... cuma untuk berkongsi cerita je tau!

No comments:

Post a Comment

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...