04 March 2016

Gaun Pengantin Anzalna Nasir Yang Paling Cantik, Lain Dari Yang Lain.....


Pelakon, Anzalna Nasir telah selesai melangsungkan majlis resepsi perkahwinannya dengan suaminya Hanif Zaki di hotel terkemuka Grand Hyatt Hotel, Kuala Lumpur hujung minggu kelmarin.

Apa yang menarik sepanjang majlis resepsi itu ialah gaun yang digayakan oleh Anzalna telah berjaya menarik perhatian kerana begitu anggun dan cantik.

Sesuai dengan tema Royal British/Fairytale, gaun pengantin Anzalna ini memukau setiap tetamu yang hadir. Jika warna putih sudah terlalu klise dipakai pengantin pada hari resepsi mereka, Anzalna bijak memilih gaun berwarna-warni yang menyenangkan pandangan mata. 

Ternyata kelainan ini menjadi apabila dia tampil unik di hari bahagianya. Gaun tersebut merupakan hasil rekaan Teuku Putra Aziz pemilik butik Cosry yang sangat diminati oleh selebriti tanah air.

p/s : Wow,  dah jumpa dah.... puding gaun pengantin Anzalna Nasir..... lepas ni apa plak...huh!

#kredit SINI

2 comments:

  1. Memang cantik pon gaun dia ni.. Nampak simple, tapi memang cantik :)

    ReplyDelete
  2. betul cantik gaun anzalna tu..

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...