10 July 2017

Cantiknya Beg Dan Sangat Puashati Dengan Beg Dari Mizzue Nih...!

Raya ritu, aku tak cukup bajet nak beli beg tangan baru. Terpaksalah pakai yang lama. Rupa-rupanya aku nak dapat juga beg tangan baru yang di taja oleh mizzue iaitu sebuah laman web online menjual beg dan pakaian yang cantik dan meletup habis.  Sebaik saja pulang dari kampung aku dapat berita tu. Seronoknya tak terkata, bila di minta memilih dari koleksi mizzue yang cantik-cantik belaka. 

Cantiknya Beg Dan Sangat Puashati Dengan Beg Dari Mizzue Nih...!
Cantiknya Beg Dan Sangat Puashati Dengan Beg Dari Mizzue Nih...!

Rambang mata aku di buatnya. Aku memilih beg bernama Creola Loa berwarna biru. Kelmarin, beg ini telah sampai ke tangan aku, Cantiknya beg dari mizzue.com.my ni. Memang cantik dan nampak kukuh sangat beg ni. Di perbuat material PU yang tebal dan berkualiti Elok sangatlah untuk penggunaan lasak macam aku ni. 

Cantiknya Beg Dan Sangat Puashati Dengan Beg Dari Mizzue Nih...!


Beg yang besar dan luas memang keutamaan aku sebab aku ni jenis suka membawa semua kelengkapan dalam satu beg bila keluar rumah. Ada beberapa ruang kecil di dalam beg juga. Senang bila meletakkan kunci, telefon bimbit, minyak wangi dan barang-barang kecil di dalam tu. Tak perlu susah dan punggah beg bila nak mencari dan dapatkan barang.

Isi telekung pun boleh ni. Bila keluar agak lama, aku suka bawa telekung sendiri. Ini juga salah satu sebab aku suka beg besar. Al maklum muka aku bersaiz besar  XXL. Susah nak muat telekung yang bersaiz biasa tu. Apatah lagi bila terkena telekung yang berbau semacam. Nanti tak selesa pakai untuk beribadat. Jadi, bila beg besar, boleh angkut sekali dan tak perlu bawa beg kedua. 

Cantiknya Beg Dan Sangat Puashati Dengan Beg Dari Mizzue Nih...!
Cantiknya Beg Dan Sangat Puashati Dengan Beg Dari Mizzue Nih...!

Beg ini juga  boleh di gayakan dengan dua gaya iaitu menggunakan tali panjang dan kepit di ketiak. Jadi bila rasa nak bergaya ala-ala budak remaja pakailah tali panjang dan selepangkan di bahu. Aksesori hiasan iaitu tassel tu  pun sangat menyerlah dengan sedikit sentuhan warna merah. Cantik dan nampak bergaya di buatnya. Huiyyo!

Kelmarin aku melaram dan bergaya dengan  bergambar bersama beg tu...  Ala-ala duta produk mizzue konon.. ... Apa salahnya kan... Dah di sponsor dengan beg yang cantik dan bergaya meletup ni... kenalah promosi sakan habis. Suka sangatttt ...! Tak gittewww!

Pada sesiapa yang nak tengok dan membeli beg tangan yang cantik dari mizzue, boleh usha-usha di sini yer : 

Website

FB

IG

p/s : Dapat juga aku tukar beg tangan raya tahun ni. Dah rezeki aku, tak kemana.... Terima kasih Mizzue.... muahhhh... muaaahhh, muaahhh!!!


7 comments:

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...