19 July 2017

SHOPBACK .... Laman Online Shopping Dan Dapat Duit Kembali .... Jangan Tak Percaya!

Korang nak tau tak ada laman online shopping  yang menawarkan pulangan wang kembali apabila membeli belah di laman web diorang? Itulah dia ShopBack. Macam tak percaya je... Jangan tak percaya...! Kalau macam tu, jimat duit lah jawabnya dengan Shopback ni dan makin kecanglah shopping... hehe! 

SHOPBACK ....  Laman Online Shopping Dan Dapat Duit Kembali .... Jangan Tak Percaya!
SHOPBACK ....  Laman Online Shopping Dan Dapat Duit Kembali .... Jangan Tak Percaya!
Mesti korang nak tau kan... apa kebendanya tu. Shopback adalah sebuah laman web yang unik menghubungkan pelbagai laman shopping, perkhidmatan, dan macam-macam lagi ada kat situ. Di Shopback ni la boleh dapat pulangan kembali duit iaitu CashBack yang lumayan apabila memgunakan laman web ni. Boleh shopping online dan buat macam-macamlah kat situ. Amat mengujakan dan canggih sungguh.. kan!


SHOPBACK ....  Laman Online Shopping Dan Dapat Duit Kembali .... Jangan Tak Percaya!


Antara laman shopping yang terdapat di SHOPBACK MALAYSIA adalah HonestBee, PappaDelivery dan yang paling top dan di ketahui ramai iaitu LAZADA. Shopping kat Lazada melalui Shopback macam biasa, boleh dapat Lazada Voucher. Bestnya.. best kan!

Ruginya pada sesiapa yang rajin shopping online apabila tidak menggunakan Shopback ni. Jadi apa tunggu lagi, nanti ketinggalan ketapi lagi... Tapi ketapi pun dah tak pakai dah sekarang. Komuter, LRT dan MRT kini... Jadi, mulakan dari sekarang untuk tidak terus ketinggalan.

Sebenarnya aku pun baru tau hal ni... rugi, rugi sebab tak mengetahui dari awal. kalau tidak dah beribu-ribu lemon pulangan cashback yang aku dapat. Jom ubah cara untuk shopping online dengan Shopback, sangat berbaloi-baloi ni. Pada yang belum tau dan baru tau hal ni, jom la cepat-cepat mendaftar demgan  sign up di SINI.

Jom tengok video yang di sertakan ini untuk lebih memahami apa ke bendanya Shopback ni... 


Wahhh.... Untuk yang rajin shopping online pasti tak akan melepaskan peluang keemasan ini. Tak ada tempat lain yang dapat menandingi peluang yang ada ini. Peluang shopping sambil berjimat dan dapat diskaun juga. Lepas ni boleh berbelanja dengan ceria dan tutup mata sebelah saja. Yerlah.. dah dapat pulangan kembali, boleh shopping lagi dan lagi... 

p/s : Nak shopping lah... Nak beli apa yer. Tengah fikir ni, masalahnya banyak sangat yang nak di beli.. hehe!

10 comments:

  1. Bestnya....saya ni pun memang kaki shopping jugak...habislah...hihi

    ReplyDelete
  2. Memang berbaloi baloilah kalau mcm ni... best..

    ReplyDelete
  3. boleh dapat duit sikit dari apa yang kita belanja kan ya

    Kita tetap dah rugi

    Kedai tetap dah untung lepas buat jualan

    ReplyDelete
  4. Bestnya.. Sha dah cuba.. Memang dapat cash..

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum wrmbth

    Sekarang ni nak berbelanja dan berjimat pun ada banyak kemudahan

    Boleh banding harga online saja

    Dan rancang pembelian lebih awal

    Pembelian terburu buru ni selalu akan menyebabkan pembaziran

    ReplyDelete
  6. Kaki2 shopping online mcm iolls ni mmg suka la mcmni..shopping n dpt pulangan tunai..menarik uolls...

    ReplyDelete
  7. Mommy pon dh terjebak dengan shopback..berbaloi baloi..haha tapi kena beringat juga masa shopping tu...shopping yg wajib je dulu..ngee

    ReplyDelete
  8. SA dh terjebak dah..mmg rosak la dompet..sejak ada shopback ni tangan gatal je nak shopping online

    ReplyDelete
  9. Best la shopping sambil dapat pulangan balik semula. Ni memang favourite saya la.

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...