31 October 2015

Nak Kongsi Cara Selesaikan Masalah 400 Bad Request Error......


Hari ni nak share benda ni kat blog. Kalau kena lagi, senang nak betulkan sendiri. Taklah kena tunggu orang lain betulkan..... susahkan orang jer. Kenalah buat  sendiri...!

Selalu aku kena benda ni..... tetiba jer iklan nuffnang tak keluar. Nak bukak website nuffnang pun dah tak boleh... "Bad Request:...Bila betulkan, baru lah dapat balik. Iklan  nuffnang pun muncul menari2 kat blog..

Bila  terjadi perkara ni......

1. Klik icon disebelah kanan  sekali (tanda garisan  melintang 3 baris).

2. Seret cursor ke setting dan klik.

3.  Seret ke show  advanced setting... klik.

4. Klik content setting

5.  Klik lagi.... All cookie site data.

6. Search data untukk dibuang....

7. Remove data2 tu....

8. Klik done...

Taraaa.... dah siap.... Boleh bukak blog macam biasa.... huhu! 

Nak tengok tutorial dengan lebih jelas.... klik SINI

No comments:

Post a Comment

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...