17 April 2017

Bateri Kereta Kong...? Anda Jangan Panik Ya, bateriku.com Ada...!!

Kereta bila tetiba je tak boleh nak di hidupkan. Janganlah panik... terus mengatakan bateri kereta kong nak tukar bateri kereta. Kereta bila rosak dan tak boleh nak di hidupkan, ada banyak kemungkinan lain yang menyebabkannya. Antaranya, minyak habis, starter rosak, alternator tak berfungsi dan macam-macam lagi. Jadi, jangan ingat setiap kali rosak asyik bateri kereta kong sahaja. Tapi tak apa, jangan susah hati...  bateriku.com sedia membantu.

Bateri Kereta Kong...? Anda Jangan Panik Ya, bateriku.com  Ada...!!
Bateri Kereta Kong...? Anda Jangan Panik Ya, bateriku.com  Ada...!!

Sekarang ini jangan tak tahu.... ada kempen program free checking oleh bateriku.comProgram free checking untuk badan koporat, kelab kereta, komuniti perumahan secara percuma tapi bergantung pada tempahan. Free checking ini berada di sekitar anda sahaja. Iaitu di seluruh lembah klang, Ipoh, Penang, Kedah, Perlis, Seremban, Melaka dan Johor Bharu. Kempen ini bagus untuk para wanita yang hanya tahu memandu kereta sahaja. Boleh belajar serba sedikit berkenaan kereta. Bolehlah belajar ambil tahu fungsi -fungsi isi perut kereta itu sekali... hahaha!


Bateri Kereta Kong...? Anda Jangan Panik Ya, bateriku.com  Ada...!!


Sebagai tuanpunya kenderaan anda kenalah ambil tahu keadaan kereta sewaktu memandu.... Macam orang juga, kengkadang demam, batuk dan sakit-sakit sendi. Begitulah juga dengan kenderaan yang anda pandu. Anda mesti ambil tahu iaitu :

• 65% pengguna yang mempunyai masalah bateri lemah atau bateri kong adalah berpunca dari ‘charging’ alternator yang kurang baik?
• Bateri yang lemah atau kong disebabkan oleh alternator boleh diselamat kan lagi jika masih baru??
• Bagaimana nak tahu tahap ‘kesihatan’ alternator kenderaan anda?

Pihak bateriku.com pasti ada jawapannya. Mereka akan berkongsi maklumat dan membuat pemeriksaan percuma untuk anda. Jangan risau.... mereka akan datang ke lokasi anda. Sekiranya tiada apa-apa... pemeriksaan percuma. Tiada sebarang caj sekiranya bateri kereta anda masih elok dan dalam keadaan baik. Cuma di kenakan caj berpatutan sekiranya bateri kong atau tidak berfungsi. Pemasangan dan penghantaran percuma.

Teringat satu cerita pasal seorang kawan. Kereta rosak di pinggir jalan... Sementara nak tunggu suami sampai, kereta di tarik ke sebuah bengkel. Bengkel tu nak caj harga beribu-ribu sebab rosak macam-macam katanya. Suami kawan  tak terima.... Kereta tu ambil balik, hantar ke bengkel kawan suami dia. Bateri memang kong dan rosak tak teruk mana Kena bayar tak sampai 300 lebih sahaja. Jadi, kalau ada pilihan, buat apa nak kena tipu... ya tak?

Dapatkan lebih banyak kepastian dengan bateriku.com apabila kesayangan anda tak sihat iaitu demam, batuk-batuk, sakit-sakit badan atau apa saja.... Opps, kereta kesayangan apabila kereta anda ada tanda-tanda kerosakan. Apabila nak tukar bateri kereta, periksa dulu,, mungkin bateri kereta ok lagi,,, kan! Dengan itu lebih menjimatkan duit anda... hehe!

Servis bateri.com ni yang tiada di tempat lain adalah harganya tetap. Tak ada lain2 caj yag tersorok dan tersembunyi. Keluasan kawasan perkhidmatan sangat meluas dari utara ke selatan tanahair. Servis pula hampir 24 jam sehari iaitu dari 7 pagi hingg 1 pagi... Segalanya percuma tau!  Cuma bateri sahaja yang kena bayar. Petugas MOTEC (Mobile Technician) pun terlatih, peramah dan boleh di percayai. Jadi tak perlu ragu- ragu dan was-was dengan mereka 

Ada waranti pulak tu dari 12 bulan hingga 30 bulan. Waranti servis pula meliputi setiap network kawasan yang telah di tetapkan...bagusnya kan! Nak lebih memudahkan boleh boleh muat turun Mobil App BATERIKU.COM sekarang di Google Play Store dan Apple App Store. Mudah, cepat & anda boleh "track" pergerakan Mobile Tecnician bateriku.com 

Disebabkan perkhidmatan bateriku,com ni aku dapat tahu tip-top bagus punya... Aku iklankan sekali lagi kat sini dia punya servis... ada whatssap , telefon tol free dan juga laman web. Perkara yang baik, eloklah di war-warkan, ya tak? Meh la korang baca, manalah tahu kot-kot sekiranya mengalami kesulitan nanti....

NAK TUKAR BATERI KERETA?
#JanganTukarDulu
MUNGKIN BATERI OK LAGI !
#DapatkanKepastian
#GetSecondOpinion
JIMATKAN DUIT ANDA

Panggil BATERIKU.COM @ Tol Free 1-800-22-2324 | Whatsapp 012-245-8027 & 019-699-8279

Mereka datang ke lokasi anda | Pemeriksaan PERCUMA | Tidak perlu beli bateri & DIJAMIN tiada sebarang caj sekiranya bateri anda masih elok.

Isnin ~ Ahad | 7am~1am | Johor ke Perlis

Anda berminat menyertai BATERIKU.COM di seluruh negara ?? Sila mohon secara on-line di www.bateriku.com >> Dealer >> Runner ( Full Time/Part Time/Freelance) >> Rakan Wokshop >> Rakan Tow Truck

Selangor
Perak
Pulau Pinang
Perlis
Negeri Sembilan
Melaka
Johor

p/s: Beriklan sambil membebel dan merapu sesaja aku ni  yek! Yang pasti, bila kereta tetiba je tak boleh di hidupkan, ingat bateriku.com Nak baca cerita merapu lagi baca di SINI

5 comments:

  1. Setuju tu sis. Bawak kereta ni kena tau serba serbi. Ilmu tu. Nnti x pasal2 kena bohong pulak. Tp xpe, mujur ada Bateriku.com ni. Settle masalah... Dh boleh senyum lebar dh...

    ReplyDelete
  2. Terbaikk.. Lepasni tak yah susah2 dah la kalau pape hal tgh jalan.. Dh ada bateriku.com..

    ReplyDelete
  3. Bab kereta ni balik2 bapa terangkan cara nak tengok minyak hitam, air dll. Tapi boleh lupa juga kengkadang 😂

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...