09 April 2018

Nak beli Baju Raya Online? Cepat-cepat, Jangan Lambat-lambat .....

Puasa lagi sebulan dan ini bermakna raya lagi 2 bulan lagi lah. Dah tak lama lagi tu. Sekiranya anda nak beli baju raya online, inilah waktunya. Baju raya yang di jual secara online sedang rancak dan galak di pamerkan di media sosial. Sekiranya anda nak beli baju raya online semasa bulan puasa nanti di kira sudah lambat. Macam-macam hal boleh berlaku, kerana pembelian baju raya di hantar melalui pos atau perkhidmatan  penghantaran.

Nak beli Baju Raya Online? Cepat-cepat, Jangan Lambat-lambat .....
Nak beli Baju Raya Online? Cepat-cepat, Jangan Lambat-lambat .....

Membeli baju raya secara online ini tak boleh di beli di saat akhir. Selain dari baju yang di kehendaki dah habis stok, bungkusan pakaian yang di hantar juga di khuatiri tersangkut samaada  pejabat pos ataupun  pejabat courier sevice yang lain. Bila nak hampir raya, macam itu lah kejadiannya di setiap kali di sebabkan lambakan bungkusan yang perlu mereka hantar.


Jadi, sudah tentu anda tak mahu baju raya anda terkandas di gudang courier service atau pejabat pos nanti. Mahu menangis nanti sekiranya baju tak sampai sehingga hari raya. Tak berayalah rasanya dengan baju raya. Pakailah baju raya tahun lepas lah gamaknya. Bukan salah butik pakaian tu pun. Tak boleh buat apa-apa. Jangan jadi macam tu... yer!

Nak beli Baju Raya Online? Cepat-cepat, Jangan Lambat-lambat .....


Banyak kelebihan membeli secara online. Mempunyai banyak pilihan baju yang cantik-cantik sesuai mengikut bajet dan murah pula tu. Boleh memilih dari pelbagai butik online di media sosial dengan beratus-ratus pilihan baju. Akhirnya dapat memiliki rekaan terkini yang memenuhi citarasa lagi tu. Sudah pastinya kena memilih butik yang di percayai dan berkualiti... Kan!

Kecualilah jika membeli baju raya di pasaraya. Waktu malam raya pun masih boleh membeli. Tapi, yang tinggal hanyalah baju-baju raya fesyen tahun-tahun yang lepas yang takkan nak di pilih orang lagi. Masa inilah taukeh kedai atau pasaraya nak menjual stok lama dia pada orang-orang yang terdesak membeli di saat akhir. Nak tak nak terpaksa membeli juga sebab hanya itu pilihan yang ada... huhu!

Jom mula memilih baju raya di butik-butik online dari sekarang. Masih ada masa lagi untuk silih memilih. Bincang wana tema dengan keluarga anda dan pilih baju yang berkenan di hati. Kurung, kebaya dan jubah ada macam-macam warna dan stail boleh jadi pilihan. Untuk lelaki, baju melayu dan kurta pun sudah banyak stail dan gaya sekarang. Pilih sajalah yang berkenan di hati.

Satu sebab yang bagusnya membeli belah baju raya online ni, anda boleh pilih baju dari satu butik ke butik yang lain sampai puashati hanya di hujung jari sahaja. Kalau shopping secara biasa di pusat membeli belah, mau dah nak pengsan kepenatan serta nak tercabut kaki apabila merayau sehingga 4 -5 sekali gus di buatnya. Jom shopping online ajelah ... yer!

Untuk itu, shoppinglah di butik online ini  iaitu nurbeautyanggun.com. Butik online yang sudah beroperasi selama lebih 5 tahun. Macam-macam jenis baju ada di jual. Baju raya pilihan terkini yang telah pun berada di pasaran ada di jual di nurbeautyanggun. Jom, jom, jom.... jangan lepaskan peluang ini. 

Untuk yang membaca tulisan artikel ni... akan di beri  diskaun RM5 untuk setiap helai pembelian baju di nurbeautyanggun.com. Sertakan kod ini iaitu "nurbeauty05" sewaktu membuat pembelian. Anda akan di layan sebaiknya dan di jamin berpuashati dengan layanan kami. Pakaian yang di jual adalah produk berkualiti dari pelbagai butik di seluruh Malaysia. Beli banyak helai, dapat banyaklah diskaunnya... gittew, yer!!!

JOM SHOPPING ONLINE DI SINI :



Nak membaca pelbagai informasi di blog ini.. klik SINI

p/s: Jangan lupa shopping di nurbeautyanggun yer... 'Laman Shopping Anda' .... Jangan kata akak tak payung... Dah bagi diskaun tu!!!!!!

1 comment:

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...