31 October 2012

Broadband x terbayar.... kantoi!

Nak cerita.....aritu cuti aidiladha punyalah bengang!!! Ingatkan dah cuti berniaga 3 hari bolehlah ngadap laptop puas2.... tetiba x boleh bukak internet.... hampeh!!!


Biasanya aku bayar broadband ni sebulan dan gantung bulan berikutnya..... janji jangan terbabas kedua bulan. Dah nk dekat2 masuk bulan berikutnya baru aku bayar lagi. Tp aritu disebabkan raya haji dan segala bagai kesibukan... terbabas dan terkantoi plak, ingatkan sempat lepas raya.

Tup-tup malam raya tu, tengah2 sibuk beronline...tetiba je dah user notice sampai....punyalah frust. habis segala macam idea dan angan2 nk buat gitu gini kt blog dan facebook page. Esoknya kan cuti am, memang x boleh bayar..dan beturutan plak cuti... So ari Isnin baru bayar...n ambil masa plak 24 jam. Ari nilah aku baru dapat beronline... 

Rasa masa x dapat berintenet aritu macam x best je.... eee!!! xmau jadi mcam tu lagi.... anak2 pun mengeluh. Dahlah x kemana masa hari raya tu..!!

Padan muka aku...hehe!

No comments:

Post a Comment

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...