18 June 2013

Sentuhanku untuk Blog2 Kengkawan.....!

Ada kawan2 yg teringin nk ada blog... mintak aku buat kan...  Akupun  dengan rela hati tolonglah buatkan. bukan susahpun.... lagipun bab2 membuat blog dan membentuk blog tu aku rasa seronok bila membuatnya.... 

Tp tulah.... adalah diantara tu yg hangat2 tahi ayam atau x pandai2 nk manage blog tu sendiri. Dah kita buat cantik2 blog tu... xkan nk tulis sepatah dua ayat x reti. Lagi satu bila kita ajar kat mana nk letak gambar dan nk buat benda2 bagai.... x reti2 lagi.

So.... nk buat camneeeee......... lagi!!!

Ada gak yg pandai dan rajin berblog... itu memang bagus... aku tumpang gembira...yalah blog yang aku buat berfungsi.... haaaa.... macam tula!

Blog yg berfungsi.... baguslah macam ni!

Blog yg berfungsi jugaklah (member online... buat blogpun online je!)

Blog yg x berfungsi - x faham lg..!

Blog ni x sempat nk ajar, dia xde masa.. peram jelah!

Blog ni baru buat.... xtau camne lg gayanya

Selain dari 5 blog ni ada banyak lg blog yg aku buat x berfungsi... peram jelah sampai masak ranum... hehe ingat buah ke!. Bukannya senang nk jd blogger ni... Kekadang tu idea x menjadi je. Kadang2 tu  payah  menjadi.... Heh! ingat senang ke nk cari duit... cari makan. Apa je cara pun xkan mudah sangat gitu!!!

Tp aku x serik pun.... kalau ada yg nk aku tolong buat blog... boleh je...free  tp kenalah belanja makan atau hadiahkan apa2 kat aku... boleh!!!

Ek... eleeee!!!

No comments:

Post a Comment

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...