07 December 2014

Dalam Seminggu dua nih, stress...tension semua ada!!!


Banyaknya hal yang nak diselesaikan.... Yang diluar jangkaan pun ada. Semuanya kena settle.... Nak marah, bengang.... Semua sekali bercampurbaur..!!!! Mana penat lagih!!!

Semuanya aku kena handle sendiri... Pekerja berhenti tiba2... pekerja part time pun tarik diri... Hurm... Kenalah urus sendiri.... Jaga gerai, kiosk lagi.... Dan macam2 perkara berlaku...!

Kalau boleh ku belah2 tubuh ku ini, senanglah ckit... haish!! Tak terkejar aku nak mengupdated blog...letihhhh!!!!Pada sesiapa kengkawan yang telefon, antar mssg kt whassap ke... messenger fb ke... Mintak maaf banyak2 ... Xde masa dan xde mood nak bersembang.... Nk nangis ni tauuuu!!!

Periuk belanga kt dapur dah x sempat jenguk... Makan minum sekeluarga pun dah tak tentu arah.... Asyik2 siang malam nasi lemak bungkus je..

Balik rumah tuk tidur je... sampai rumah paling cepat kul 9 mlm tp selalunya mencecah kul 10 malam.... Pandai2lah anak2 ku nk hidup  berdikari...

Dah tu camne nak buat..... stresssssss  ko!!!!

No comments:

Post a Comment

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...