24 December 2014

Jemputan ke Konvensyen di Pullman Hotel....U


Ari rabu lepas  dptlah panggilan gi konvensyen plak.... Nama konvensyen tu Konvensyen Aspirasi Usahawan Muslim 2014. Di adakan di Hotel 5 bintang tuuuuu!!! Canggih bebeno konvensyen ni tau... Tak padan ngan bisnes aku yg kecik seciput nih...haish!!

Dah disediakan pengangkutan.... tp disebabkan ada masaalah teknikal, lambatlah grup aku sampai.... Penat jugalah kami menunggu kt tepi jalan...

Sampai sana, majlis pelancaran n pembentangan pertama dah selesai... Terus je kami mkn pagi kul 10 lebih... Pembentangan seterusnya oleh Datuk2 yang dah bertaraf jutawan semua...

Semuanya nak bagi semangat kt para peniaga nih.... Katanya.... "Jihad bisnes".... Bisnes jihad" di ulang berkali2.... Nak naikkan semangat le tu..


Lepas tu ada bengkel kalau nk pinjam ribu2... juta2 gitewww.... Dia ajarlah cara2 nk buat kertas kerja n apa yg perlu secara ringkas...banyak kerjanye tu... Nk ada lesen itu ini lg....huhu!

Pening jugaklah kepalaku ini... Haha... Dipendekkan cerita, bisnes seciput aku ni x lg mencapai ketahap itu... abaikan.... Tp manalah tahu, akan datang..!!!!


Anggaplah je untuk tambah ilmu n yg pasti dpt gi hotel 5 bintang... Dpt mkn sedap2..... lagihhhhh!!!
Wallla........


No comments:

Post a Comment

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...