20 January 2015

Power Bank ........ Satu fenomena, seiring dengan hadirnya handfon yang canggih2 sekarang nih!


Hurm..... memiliki handfone  canggih sekarang ni, tak bererti kalau tak memiliki power bank. Yalah.... kalau tengah dok ralit layan FB.... Tetiba  bateri habis.... potong stim betul la, haha... Kalau kat rumah bolehla ambik charger sambungkan pada soket kat tepi dinding tu ha...!

Tapi kalau kat luar... macam kat restoran ke waktu tengah tunggu makanan sampai, kat pejabat pos sementara tunngu giliran bayar bil atau kat mana2 ajelah waktu tengah keboringan tuh!..hehe... Tu la skrg ni ramai dok usung power bank ni bersekali ngan handfon sekali tuh.. 

Harga power bank ni pun boleh tahan ikut kekuatan power dan berapa lama boleh tahan power dialah bila dah  di cas. Sekarang pun dah banyak power bank tiruan... susah nak kenal yang mana ori dengan yang tak ori... bentuk dan rupa memang sama... 

Harga dah tentu lebih murah, dah pakai, baru tahu... mulalah merungut.."patutlah murah, xde kualiti". Waktu tu xleh nak watpe dah.... dah beli, redho ajelah...hihi!



p/s : Pada sesiapa yang pakai handfon cap ayam tu, maksudnya yg picit2 butang lagi bukannya yg sentuh2 tu...., tak yahlah berangan nak heret power bank nih kehulu-kehilir macam orang lain tuh... buat malu kaum jer...keh3!!

1 comment:

  1. memangpun...anak saya beli power bank mini tu.setengah cas aje dah abis power.last2 beli yang mahal juga.

    ReplyDelete

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...